Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Jo, det kommer det.
Jag har redan testat det på din nu bortkollrade kompis här." Jag visade fram Dean, som hade förvandlats till en snäll lite höna som gjorde allt man bad honom om, hatade Sanna och skulle aldrig ens vilja tala med henne.
4 nov, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
"Han har aldrig varit min vän. Det kommer inte funka"
Sa jag med säkerhet.
4 nov, 2013 17:57
|
|
Borttagen
|
Jag visade in Dean.
-Dean-
Jag kände mig annorlunda....
Jag såg mig omkring och när jag upptäckte att Sanna stod mitt emot mig spottade jag mot henne och utbrast;
"Du! Jag hatar dig din..."
4 nov, 2013 18:03
|
|
Borttagen
|
"Lilla jävel"
Fyllde jag i.
"Det kan du vara själv. "
Jag vände mig mot Morfin igen.
"Den funkar inte. Eftersom den som bar den senast måste ge den frivilligt. Men det gjorde jag inte. Och den är även trasig."
Sa jag med en blick på kedjan.
"Den kommer aldrig funka för dig"
4 nov, 2013 18:06
|
|
Borttagen
|
Jag kastade en elak blick på henne innan jag kastade ut Dean.
"Då så. Då blir det synd om lille Will. " jag fångade upp blicken hon gav sin ficka och tog fram mobilen.
"Aha..."
Jag gick ut ur cellen och låste den noga.
4 nov, 2013 18:10
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte så det knakade.
4 nov, 2013 18:11
|
|
Borttagen
|
Jag ringde upp Will.
-Will-
Mobilen ringde och den spruckna skärmen lystes upp.
Sanna! Jag svarade lättat.
"Sanna! Äntligen!"
Men det var inte Sannas röst jag hörde. Det var någon annan.
"Hejsan, Will. Jag antar att du minns mig? Jag ha din tjej i bur. Kom och ta henne om du vill. Du vet ju var jag bor." Jag stirrade med fasa på skärmen.
4 nov, 2013 18:15
|
|
Borttagen
|
"Will!"
Skrek jag för att han skulle höra.
4 nov, 2013 18:17
|
|
Borttagen
|
"Sanna?" Viskade jag.
"Jag kommer." Ingen, inte ens min egen knäppa far skulle få ha Sanna i sitt förvar!
Jag mumlade en ursäkt till Wee, Diego och alla dem andra och sprang ut.
Men i det samma jag sprang ut tog någon tag i mig och jag föll ner i mörkret.
4 nov, 2013 18:20
|
|
Borttagen
|
Jag skakade gallret och ilskna tårar for ner för mina kinder.
4 nov, 2013 18:21
|
Du får inte svara på den här tråden.