(Prs) evee & fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ler åt scenen där inne.
4 dec, 2013 23:17 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:19 |
|
Borttagen
|
- Vad tycker du?
4 dec, 2013 23:20 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
- Om du vill!
4 dec, 2013 23:26 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:31 |
|
Borttagen
|
Jag flinar och följer efter.
4 dec, 2013 23:40 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:46 |
|
Borttagen
|
- Blanda båda! Säger jag roat.
4 dec, 2013 23:47 |
|
evee
Elev |
"Okej" jag tar två glas från köksskåpen och blandar lita av varje flaska i glasen, jag ger det egna till Lei. "Skål och hoppas vi inte blir allt för illamående i morgon."
![]() ![]()
4 dec, 2013 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen