(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Ja, jag måste Dakota, annars försvinner jag för alltid "
(( Måste gå, kommer snart )) 5 jul, 2013 15:35 |
|
TildeW
Elev |
"Okej" sa jag och gav Simion en sista kyss innan jag tog på mig jackan, strumporna och skorna och reste mig.
((Ok, skynda bara Sofia-Potter
5 jul, 2013 15:37 |
|
Borttagen
|
" Vart ska du?"
(( Förlåt, men var likasom tvungen att va med min bästis 5 jul, 2013 18:37 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
" Men jag kan avgå "
5 jul, 2013 18:45 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 18:47 |
|
Borttagen
|
" Nej, inte om jag kan besegra den ledaren som är nu"
5 jul, 2013 18:48 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 18:48 |
|
Borttagen
|
" Men det är inte lätt "
5 jul, 2013 18:49 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 18:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen