Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Smultronklubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

1 2 3 ... 95 96 97 ... 825 826 827
Användare Inlägg
luna, lily
Elev

Avatar


Jag är i gryffindore och har en fågelfenix och är lite som luna bryr mig inte vad dom andra tycker och resten står på min mall och så är jag super modig skulle ofra mitt liv för en vän och kanke är väldigt irriterande och många tycker att jag är knäpp

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

5 feb, 2013 19:10

Borttagen

Avatar


Jag börjar dagen med förvandlingskonst med proffessor Green och hennes lilla skitunge.
Gud va hon är jobbig!(jag menar det inte mollylisa)
Jag gick mot salen med Isa när jag krockade i den galne Hufflepuffaren Selma Ceck som var påväg åt det motsatta hållet.
"se dig för klumpeduns!" sa jag.
" d-d-d-et v-v-v-ar int-t-t-t-e meningen Natta" sa hon och gick iväg.
"gud villken tönt!" sa jag till Isa
"ja, jag hörde att hon till och med har en låstaskompis!"
" hur kan man vara så störd?"
Vi gick in i klassrummet och hade lektion.
__________________________________________________________________
jag tänkte skriva en till ff.
Jag gör en liten smakbit!
Titel: "allt är inte en dans på rosor"
Rating: pg (det utspelas i krig)
Språk: Tyska svenska såklart

En liten mall till huvudpersonen:
Namn: Asrid Eriksson
Ålder:15
Personlighet: snäll modig omtänksam
Styrkor: smidig modig
Svagheter: familj kyla
Handling: det sägs att den mörke herren bara går att döda på ett sett.
Hans rustning är så stark så att man inte kan få in ett svärd i, det finns bara ett sett man måste sticka in ett svärd igenom ögat.
Men det är bara en sägen enligt vissa men enligt vissa är det ett dröm som aldrig blivit sann.
Den mörke herren herskar över Melske det stora landet med många byar.
Den mörke herren gör så att många svälter , och det är Ingen dans på rosor..
Vad tycks?

5 feb, 2013 19:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag börjar dagen med förvandlingskonst med proffessor Green och hennes lilla skitunge.
Gud va hon är jobbig!(jag menar det inte mollylisa)
Jag gick mot salen med Isa när jag krockade i den galne Hufflepuffaren Selma Ceck som var påväg åt det motsatta hållet.
"se dig för klumpeduns!" sa jag.
" d-d-d-et v-v-v-ar int-t-t-t-e meningen Natta" sa hon och gick iväg.
"gud villken tönt!" sa jag till Isa
"ja, jag hörde att hon till och med har en låstaskompis!"
" hur kan man vara så störd?"
Vi gick in i klassrummet och hade lektion.
__________________________________________________________________
jag tänkte skriva en till ff.
Jag gör en liten smakbit!
Titel: "allt är inte en dans på rosor"
Rating: pg (det utspelas i krig)
Språk: Tyska svenska såklart

En liten mall till huvudpersonen:
Namn: Asrid Eriksson
Ålder:15
Personlighet: snäll modig omtänksam
Styrkor: smidig modig
Svagheter: familj kyla
Handling: det sägs att den mörke herren bara går att döda på ett sett.
Hans rustning är så stark så att man inte kan få in ett svärd i, det finns bara ett sett man måste sticka in ett svärd igenom ögat.
Men det är bara en sägen enligt vissa men enligt vissa är det ett dröm som aldrig blivit sann.
Den mörke herren herskar över Melske det stora landet med många byar.
Den mörke herren gör så att många svälter , och det är Ingen dans på rosor..
Vad tycks?

Låter bra. Gillar namnet Astrid (för du menade väl Astrid även om du skrev Asrid)

5 feb, 2013 19:30

Borttagen

Avatar


Jag vet att du heter Astrid!
Mn bästis heter oxå Astrid

5 feb, 2013 19:32

luna, lily
Elev

Avatar


Ja kan du skriva om mig okså du va jätte bra på skriva verkligen på det här roll spelet jag vet att jag moste okså skriva men har inga idéer en



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

5 feb, 2013 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av luna, lily:
Ja kan du skriva om mig okså du va jätte bra på skriva verkligen på det här roll spelet jag vet att jag moste okså skriva men har inga idéer en



Va??

5 feb, 2013 19:44

lily, luna
Elev

Avatar


jag läser gärna!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

5 feb, 2013 19:44

Borttagen

Avatar


Tack! Jag ska länka in hit!

5 feb, 2013 19:45

lily, luna
Elev

Avatar


bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

5 feb, 2013 19:45

mollylisa
Elev

Avatar


Jag går upp, klär på mig minfavoritklädnad, den rosa med broderade fjärilar på. Jag går ned till klassrummet och börjar förberada lektionen. Medan jag placerar ut en padda på varje plats kollar jag på mammas chema. Nej! vi ska ha sjätteårseleverna i slytherin! Jag som är så rädd för natta. tänker jag (inte för att vara dum mot dig fairy tale)
Jag sätter mig ner och låter mig uppslukas av en av årskurs fyras läroböcker. Jag kan redan alla förstaårselevernas, andraårselevernas och tredjeårselevernas läroböcker utantill. Men jag är så blyg, så jag har inte sagt det till någon.

Mamma kommer in i rummet.
-Jag tog med lite rostat bröd och pumpajuice från frokusten. säger hon glatt.
-Tack mamma. säger jag tacksamt, för att jag är hungrig.
-Men du får äta fort, för om en kvart börjar lektionen.

5 feb, 2013 19:48

1 2 3 ... 95 96 97 ... 825 826 827

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

Du får inte svara på den här tråden.