ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Okej, nu har jag lite frågor:
1. Ska vi se den i 3d eller 2d (jag vill väldigt gärna se den i 3d) 2. Hur mycket kostar badet? 3. Ska vi bada innan vi ser på bion eller tvärt om? 4. Vad kostar popcorn och grejsimojs? Heheh ![]()
16 jul, 2011 00:20 |
|
Aaamy
Elev |
16 jul, 2011 16:51 |
|
EMELESEL
Elev |
Tänkte bara säga ett par grejer.
Jag kan inte svara mer på nåra dar, är på kollo. Och jag tror inte vi hinner bada. Och sen så måste nån kolla upp vilken tid filmen går. Så att tiden passar alla. Och så kan inte jag reservera platser åt alla, för om nån sen inte dyker upp får jag betala för den ändå. Så ni får reservera själva. Men det är viktigt att alla reserverar samma tid i så fall. 17 jul, 2011 14:21 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
17 jul, 2011 15:11 |
|
Knizzlare
Elev |
Ok, för mig gör det inget om vi inte badar
Det är på sf's hemsida man reserverar, eller? På datumen då står det bara idag, imorgon, 19e, 20e och 21a...? ![]()
17 jul, 2011 15:22 |
|
EMELESEL
Elev |
När passar biotiden för er tre? Vi ska nog bestämma så fort så möjligt, så det inte blir fullsatt när vi ska gå..
17 jul, 2011 15:41 |
|
Knizzlare
Elev |
17 jul, 2011 15:46 |
|
EMELESEL
Elev |
Yes, det är ni tre som vi är säkra på kommer
17 jul, 2011 15:49 |
|
Knizzlare
Elev |
17 jul, 2011 15:50 |
|
MissMolly
Elev |
ni kanske inte borde klä ut er om ni inte vill bli utskrattade om man ska klä ut sig äre bäst att göra det på premiär dagen.en av mina kompisar gick på den och även på premiär dagen så skratta alla åt dom!bara ett tips
vi måste bestämma var vi ska ses oxå och vilken tid ♥ http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 17 jul, 2011 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen