|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Spoiler: Tryck här för att visa!Jag gillade det. Alla fick ha sina egna stunder och det var fint ^^
En negativ sak angående Yes/No....imo
Spoiler: Tryck här för att visa!VAD FAN HÄNDE MELLAN FINN O RACHEL?! Det är Will och Emmas stund kom inte och förstör! Ni är för unga, nej sluta. RIB y u destroying my soul?
Spoiler: Tryck här för att visa!EXAKT! VAD I HELEHOPPSAN! Kunde inte någon annan få uppmärksamhet i ett avsnitt utan att Finchel ska komma och ta tid? -.-
19 jan, 2012 17:11
|
ikka
Elev
|
SÅG PRECIS SENASTE AVSNITTET!!!
Spoiler: Tryck här för att visa!OH. MY. FUCKING. GOD. IT'S ALL I CAN SAY. AND I DON'T EVEN SAY "OH MY GOD" OFTEN. RACHEL & FINN, FÖRLOVADE??? HALLÅ. DE ÄR LIKA GAMLA SOM MIG. DE HAR HAFT EN MASSA PROBLEM. GHEEEZ. OCH SÅ BARA FÅR MAN INTE SE VAD RACH SVARAR ;______;
Åh, fint avsnitt, really. Förutom Rachel & Finn. De är fina tillsammans visst, men att förlova sig nu? Nej. Jag tycker synd om Becky. Hon är söt. Fast intimidating, ja. :c Jag vill ha tillbaka Samcedes!!! Deras blickar, åh. ♥ Jag tyckte inte om dem förut, men det är i alla fall alla gånger bättre än Shanecedes!
  [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
19 jan, 2012 19:37
|
APELSiiN
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!ASSÅ ÅH, Älskade när Rachel sjöng Without you till Finn. JAG ÄR FINCHEL SHIPPER, men tycker ändå att Finn borde hållt sig till en ''promise-ring''. Jag tror också att Rachel kommer att säga nej. Och låten ''The first time ever i saw your face'' var sååå bra, och jag tycker att Wemma är a bit tråkiga.

19 jan, 2012 20:08
|
leumas vän
Elev
|
 ♥
19 jan, 2012 20:16
|
Ellinor
Elev
|
"She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time."
19 jan, 2012 20:23
|
ikka
Elev
|
Alla fina småsaker jag älskar:
Spoiler: Tryck här för att visa!Coach Roz Washingtons kommentar om Sams bröstvårtor.
När Artie rullade ner i poolen.
Arties flytande fotölj typ.
Brittana höll hand.
Att Mercedes tänker på Sam istället för Shane.
Att Sue var snäll mot Becky, på riktigt.
Ingen Blaine.
Mercedes ledsna blick när hon gick ifrån Sam.
Att Artie försvarade Becky så fint.
  [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
19 jan, 2012 20:25
|
Wingardium Leviosa
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!ARTIE NÄR HAN RULLADE I POOLEN VAR DET BÄSTA I HELA AVSNITTET AHAHAHA JAG DOG ♥

19 jan, 2012 20:29
|
|
Borttagen
|
Måste säga att jag älskar Heather Morris! Hon är inte en professionell skådespelerska. Hon har inte tagit lektioner och alla henne infamous repliker är skapade av henne själv. She's a natural! Allt är så naturligt med henne. Love that girl!
19 jan, 2012 22:40
|
Ida S
Lärare
|
Spoiler:Tryck här för att visa!WAAAH jag är död nu bara så ni vet, usch gråter och allt och jag älskar verkligen hur Rachel och Finn är som gjorda för varandra, MEN DE KAN INTE GIFTA SIG ÄN D: för unga, för unga, för unga! Rachel kommer att säga nej! Och waaaah Finn kommer inte att ta det bra alls D:
Älskar hur Sue var i det här avsnittet, aw. Och USCH vilket jobbigt avsnitt det var i allmänhet. Too much emotions. När Finn fick reda på sanningen om sin pappas död, uuuusch there's no words. Älskade Finn ♥
Och ja.
Artie's rolling in the deep var underbart ^^"
"we live together, and harry does all the cooking."
19 jan, 2012 23:13
|
Savi
Elev
|
Hmm... Jag var på väg att säga något. Jo!
Spoiler: Tryck här för att visa!Vill ha mer Roooy! Vill inte att de andra två ska komma in. Me No LIKE! :'(
19 jan, 2012 23:20
|
Du får inte svara på den här tråden.