Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HannaPanna & viktor - KOM IGEN NU. Ni båda är bra som ni är och ni FÅR INTE ändra på er. ♥
29 okt, 2012 21:05 |
|
Winny Geasley
Elev |
Vi väntar tills du känner för att skriva ^^
Btw: hur många troll har du samlat egentligen?! Jag har ju för 17 bara samlat 4, och så ser jag dig; 526... 29 okt, 2012 21:11 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: hmm kanske, att vara lika Awsome Som du skulle vara grymtHannaPanna & viktor - KOM IGEN NU. Ni båda är bra som ni är och ni FÅR INTE ändra på er. ♥ 29 okt, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Men åh, snälla Eira. Ska vi ha den här diskussionen (min kusin hjälpte mig att stava det xD) igen?
Du är bäst och awesome och skriver bäst och awesome och sjunger bäst och awesome. Punkt. Och duh, jag väntar till slutet. 29 okt, 2012 21:27 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är helt sant du Måste förstå detMen åh, snälla Eira. Ska vi ha den här diskussionen (min kusin hjälpte mig att stava det xD) igen? Du är bäst och awesome och skriver bäst och awesome och sjunger bäst och awesome. Punkt. Och duh, jag väntar till slutet. 29 okt, 2012 21:31 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: DET DÄR SKREV JAGJAG SKRIVER SÅ BRA KOMMENTARER ELLER HUR JAG SKREV DET DÄR ABSLUT HUR MAN NÅGON TR NÅGOT ANNAT.Men åh, snälla Eira. Ska vi ha den här diskussionen (min kusin hjälpte mig att stava det xD) igen? Du är bäst och awesome och skriver bäst och awesome och sjunger bäst och awesome. Punkt. Och duh, jag väntar till slutet. Men jag håller med, vartenda ord Vad du sa, Andrea♥ ![]()
29 okt, 2012 21:44 |
|
JosefinFini
Elev |
30 okt, 2012 09:04 |
|
Elina Potter
Elev |
bra!
Go Mugglis! 30 okt, 2012 09:20 |
|
§ Hedwig §
Elev |
3 nov, 2012 14:34 |
|
viktor
Elev |
3 nov, 2012 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen