myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av kya: ^ På registrerings sidan så säger dom ju så här: If you're having trouble accessing your beta account, we have set up a specific email address that our volunteer staff will be keeping an eye on for the day. Please email us FROM your beta email address and explain in detail with your problem so that we can help you quickly. Do NOT email us asking for beta access if you didn't pass the test. We are not giving away beta access. This email is only for those who need help getting into their accounts. [email protected] Har du provat att maila till den adressen? Ja jag har skrivit till dom om mitt problem (på engelska ofc) men har inte fått något svar -.-' Är skit sur. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 19:59 |
|
si_tonks
Elev |
SURPRISE! We just opened up beta registrations for Day 4, 5 AND 6 users. #myHogwarts - MyHogwarts twitter
![]()
17 mar, 2012 20:34 |
|
J-star Black
Elev |
17 mar, 2012 20:36 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av kya: ^ På registrerings sidan så säger dom ju så här: If you're having trouble accessing your beta account, we have set up a specific email address that our volunteer staff will be keeping an eye on for the day. Please email us FROM your beta email address and explain in detail with your problem so that we can help you quickly. Do NOT email us asking for beta access if you didn't pass the test. We are not giving away beta access. This email is only for those who need help getting into their accounts. [email protected] Har du provat att maila till den adressen? Ja jag har skrivit till dom om mitt problem (på engelska ofc) men har inte fått något svar -.-' Är skit sur. Skriv till deras tumblr då? Dom svarar ganska fort där! ![]() ![]()
17 mar, 2012 20:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av Solkatten: Skrivet av kya: ^ På registrerings sidan så säger dom ju så här: If you're having trouble accessing your beta account, we have set up a specific email address that our volunteer staff will be keeping an eye on for the day. Please email us FROM your beta email address and explain in detail with your problem so that we can help you quickly. Do NOT email us asking for beta access if you didn't pass the test. We are not giving away beta access. This email is only for those who need help getting into their accounts. [email protected] Har du provat att maila till den adressen? Ja jag har skrivit till dom om mitt problem (på engelska ofc) men har inte fått något svar -.-' Är skit sur. Skriv till deras tumblr då? Dom svarar ganska fort där! Tänk så har man inte Tumblr då? Hatar myHogwarts lite nu ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 21:11 |
|
kya
Elev |
^
Om du har Twitter så kan du ju fråga där eller facebook, annars kan jag fråga åt dig på tumblr om du vill ![]() ![]()
17 mar, 2012 21:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av kya: ^ Om du har Twitter så kan du ju fråga där eller facebook, annars kan jag fråga åt dig på tumblr om du vill Har inget av dem. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 21:24 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av kya: ^ Om du har Twitter så kan du ju fråga där eller facebook, annars kan jag fråga åt dig på tumblr om du vill Har inget av dem. jag kan också fråga på tumblr åt dig om du vill ^^ ![]()
17 mar, 2012 21:28 |
|
Emme Lestrange
Elev |
17 mar, 2012 21:55 |
|
kya
Elev |
17 mar, 2012 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen