The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
FREDAGSMYS! ♥
17 feb, 2012 19:46 |
|
Lills
Elev |
17 feb, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
^ Melon, gura, nektarin, chips och dipp rättare sagt.
Ska se på på spåret med familjen och myysa ♥ Så kan inte vara med er hela kvällen :[ Ska nog dra om ett par minuter. 17 feb, 2012 19:59 |
|
OliverPhelps
Elev |
17 feb, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Borttagen: FREDAGSMYS! ♥ Ahh! Härligt ♥ Ikväll blir det godis och mys! Jag har inte fredagsmys.... 17 feb, 2012 20:36 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Borttagen: FREDAGSMYS! ♥ Ahh! Härligt ♥ Ikväll blir det godis och mys! Jag har inte fredagsmys.... Varför inte? Det är ju nästan det bästa med hela veckan! O: ![]()
17 feb, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Borttagen: FREDAGSMYS! ♥ Ahh! Härligt ♥ Ikväll blir det godis och mys! Jag har inte fredagsmys.... Varför inte? Det är ju nästan det bästa med hela veckan! O: Jag vet faktiskt inte...Men endå jag har liksom ingen tv.. 17 feb, 2012 20:40 |
|
Lills
Elev |
17 feb, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Ja det brukar vi göra men inte på fredag...Jag kollar på Merlin och Doctor Who! ♥ Det är jätte bra! ♥ 17 feb, 2012 20:45 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja det brukar vi göra men inte på fredag...Jag kollar på Merlin och Doctor Who! ♥ Det är jätte bra! ♥ Jaha (har ingen aning om vad det är men...) Vad gör alla nu då? (Jo, jag är medveten om att jag frågar det ganska ofta^^) ![]()
17 feb, 2012 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen