The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: någon som har lust att köpa 40 julgranar? :'D nop, allt jag har sålt har någon köpt 30 dec, 2011 10:42 |
|
Minidjuret
Elev |
Hahahah, alla är så onda xD
30 dec, 2011 10:47 |
|
Borttagen
|
ofc we are
30 dec, 2011 10:49 |
|
Minidjuret
Elev |
Det är jättekul ju xD
30 dec, 2011 10:50 |
|
Borttagen
|
tänk er att folk köper så dyra saker faktiskt xD
30 dec, 2011 10:50 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Ja xD Har tjänat 100 galleoner xD 30 dec, 2011 10:52 |
|
Borttagen
|
^ jag hade ungefär 120 galleoner, sen var jag dum nog att köpa massa onödiga saker och ingen vill köpa det nu :c
vill du ha 40julgranar kanske? 30 dec, 2011 10:53 |
|
Borttagen
|
hur? jag är en dålig försäljare, jag köper saker för 3 galloner på affärerna och säljer dom för en galleon. 30 dec, 2011 10:53 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ jag hade ungefär 120 galleoner, sen var jag dum nog att köpa massa onödiga saker och ingen vill köpa det nu :c vill du ha 40julgranar kanske? Hahahha, vad sorgligt xD För en galleon kan jag köpa dem >8D Skrivet av Borttagen: hur? jag är en dålig försäljare, jag köper saker för 3 galloner på affärerna och säljer dom för en galleon. Vad bra! Då kan jag köpa dem sen ju! 30 dec, 2011 10:56 |
|
Borttagen
|
Minidjuret, tss xD
nu säljer jag fem julgranar istället, kom fram till att jag kommer tjäna mer på sånt sätt xD fem julgranar, någon? ;> 30 dec, 2011 10:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen