@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen ska bli spännande att läsa Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra vad kul Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken... ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre Det blir lite rörigt för mig också xD Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen 29 dec, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen ska bli spännande att läsa Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra vad kul Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken... ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre Det blir lite rörigt för mig också xD Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet. 29 dec, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen ska bli spännande att läsa Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra vad kul Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken... ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre Det blir lite rörigt för mig också xD Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet. ja 29 dec, 2012 12:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen ska bli spännande att läsa Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra vad kul Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken... ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre Det blir lite rörigt för mig också xD Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet. ja Åh, den serien är bra! Fast jag har typ bar läst 2 böcker. 29 dec, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen ska bli spännande att läsa Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra vad kul Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken... ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre Det blir lite rörigt för mig också xD Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet. ja Åh, den serien är bra! Fast jag har typ bar läst 2 böcker. japp den serien äger 29 dec, 2012 12:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen ska bli spännande att läsa Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra vad kul Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken... ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre Det blir lite rörigt för mig också xD Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet. ja Åh, den serien är bra! Fast jag har typ bar läst 2 böcker. japp den serien äger vill jättegärna läsa den, men biblioteket hade bara till tvåan typ... 29 dec, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen ska bli spännande att läsa Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra vad kul Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken... ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre Det blir lite rörigt för mig också xD Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet. ja Åh, den serien är bra! Fast jag har typ bar läst 2 böcker. japp den serien äger vill jättegärna läsa den, men biblioteket hade bara till tvåan typ... vad synd fast jag köpte 1,2 och 3 på bokia si sommras 29 dec, 2012 12:47 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Vad kul c:Nu börjar jag nog bli Liiiite nervös inför mitt förestående finbesök av en bunt mugglisar i eftermiddag. Så upp i varv men nervös... ^_^ Vilka? Cara Riddle, Minidjuret och KossanBerta. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 dec, 2012 12:58 |
|
Savi
Elev |
29 dec, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
29 dec, 2012 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen