Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9598 9599 9600 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen
ska bli spännande att läsa

Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra

vad kul och bra att den verkar bra ska börja läsa den när jag har läst ut boken jag håller på med nu

Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken...

ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre det är inte så att det blir örigt för migXD jag läser bara en i taget nu för tidenXD

Det blir lite rörigt för mig också xD

Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen

29 dec, 2012 12:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen
ska bli spännande att läsa

Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra

vad kul och bra att den verkar bra ska börja läsa den när jag har läst ut boken jag håller på med nu

Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken...

ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre det är inte så att det blir örigt för migXD jag läser bara en i taget nu för tidenXD

Det blir lite rörigt för mig också xD

Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen

ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet.

29 dec, 2012 12:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen
ska bli spännande att läsa

Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra

vad kul och bra att den verkar bra ska börja läsa den när jag har läst ut boken jag håller på med nu

Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken...

ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre det är inte så att det blir örigt för migXD jag läser bara en i taget nu för tidenXD

Det blir lite rörigt för mig också xD

Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen

ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet.

ja fick prsent kort på bokia (räckte till en bok) och 2 böcker ifkc jag för prsenkortet köpte jag en bok som heter löftet (fjärde boken i vampire academy serien)xD

29 dec, 2012 12:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen
ska bli spännande att läsa

Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra

vad kul och bra att den verkar bra ska börja läsa den när jag har läst ut boken jag håller på med nu

Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken...

ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre det är inte så att det blir örigt för migXD jag läser bara en i taget nu för tidenXD

Det blir lite rörigt för mig också xD

Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen

ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet.

ja fick prsent kort på bokia (räckte till en bok) och 2 böcker ifkc jag för prsenkortet köpte jag en bok som heter löftet (fjärde boken i vampire academy serien)xD

Åh, den serien är bra! Fast jag har typ bar läst 2 böcker.

29 dec, 2012 12:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen
ska bli spännande att läsa

Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra

vad kul och bra att den verkar bra ska börja läsa den när jag har läst ut boken jag håller på med nu

Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken...

ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre det är inte så att det blir örigt för migXD jag läser bara en i taget nu för tidenXD

Det blir lite rörigt för mig också xD

Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen

ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet.

ja fick prsent kort på bokia (räckte till en bok) och 2 böcker ifkc jag för prsenkortet köpte jag en bok som heter löftet (fjärde boken i vampire academy serien)xD

Åh, den serien är bra! Fast jag har typ bar läst 2 böcker.

japp den serien äger tredej boken (skuggkysst) den äger

29 dec, 2012 12:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen
ska bli spännande att läsa

Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra

vad kul och bra att den verkar bra ska börja läsa den när jag har läst ut boken jag håller på med nu

Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken...

ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre det är inte så att det blir örigt för migXD jag läser bara en i taget nu för tidenXD

Det blir lite rörigt för mig också xD

Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen

ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet.

ja fick prsent kort på bokia (räckte till en bok) och 2 böcker ifkc jag för prsenkortet köpte jag en bok som heter löftet (fjärde boken i vampire academy serien)xD

Åh, den serien är bra! Fast jag har typ bar läst 2 böcker.

japp den serien äger tredej boken (skuggkysst) den äger

vill jättegärna läsa den, men biblioteket hade bara till tvåan typ...

29 dec, 2012 12:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen
ska bli spännande att läsa

Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra

vad kul och bra att den verkar bra ska börja läsa den när jag har läst ut boken jag håller på med nu

Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken...

ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre det är inte så att det blir örigt för migXD jag läser bara en i taget nu för tidenXD

Det blir lite rörigt för mig också xD

Xd fick lite böcker i julklapp som jag ska läsa innan den tomma stolen

ok. Fick inga böckeri julklapp, men det kan var för att jag lånade 5-6 syucken innan jullovet.

ja fick prsent kort på bokia (räckte till en bok) och 2 böcker ifkc jag för prsenkortet köpte jag en bok som heter löftet (fjärde boken i vampire academy serien)xD

Åh, den serien är bra! Fast jag har typ bar läst 2 böcker.

japp den serien äger tredej boken (skuggkysst) den äger

vill jättegärna läsa den, men biblioteket hade bara till tvåan typ...

vad synd det var dåligt, billigatse stället jag vet att köpa böcker på är adlibris
fast jag köpte 1,2 och 3 på bokia si sommras fick presentkort då med

29 dec, 2012 12:47

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MizzNina:
Nu börjar jag nog bli Liiiite nervös inför mitt förestående finbesök av en bunt mugglisar i eftermiddag.

Så upp i varv men nervös... ^_^
Vad kul c:
Vilka?


Cara Riddle, Minidjuret och KossanBerta. ^_^

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

29 dec, 2012 12:58

Savi
Elev

Avatar


Killar i stickat! ♥♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

29 dec, 2012 13:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MizzNina:
Nu börjar jag nog bli Liiiite nervös inför mitt förestående finbesök av en bunt mugglisar i eftermiddag.

Så upp i varv men nervös... ^_^
Vad kul c:
Vilka?


Cara Riddle, Minidjuret och KossanBerta. ^_^
Åh vad kuligt!

29 dec, 2012 13:05

1 2 3 ... 9598 9599 9600 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.