@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av YoshiFriend <3: Ja c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Du får välja C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: En massa olika haha X) Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Vet inte...Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Jaaag 8D Är det någon som har lust att rolla med mig? Yej! ps. Skrev precis 1000 inlägg och blev MoD (master of dead!) Grattis! Hahah tack ^^ Vad brukar du rolla? Fantasy? Ok, hahah xD samma här ok men fantasy 29 dec, 2012 11:37 |
|
Tuggrus
Elev |
Ingen som sett ROTG som vill diskutera lite över uggla eller bara allmänt fangirla eller rolla eller.. something..?
MUMS! 29 dec, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
Jag är glad
Fast jag har ont i magen :C 29 dec, 2012 11:39 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Ingen som sett ROTG som vill diskutera lite över uggla eller bara allmänt fangirla eller rolla eller.. something..? vill gärna rolla med dig! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 29 dec, 2012 11:54 |
|
Obliviate_
Elev |
Gomorning Mugglis. Snart är det nyår
29 dec, 2012 12:16 |
|
MizzNina
Elev |
Nu börjar jag nog bli Liiiite nervös inför mitt förestående finbesök av en bunt mugglisar i eftermiddag.
Så upp i varv men nervös... ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 dec, 2012 12:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Vad kul c:Nu börjar jag nog bli Liiiite nervös inför mitt förestående finbesök av en bunt mugglisar i eftermiddag. Så upp i varv men nervös... ^_^ Vilka? 29 dec, 2012 12:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen ska bli spännande att läsa Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra vad kul Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken... 29 dec, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen ska bli spännande att läsa Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra vad kul Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken... ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre 29 dec, 2012 12:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen ska bli spännande att läsa Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra vad kul Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken... ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre Det blir lite rörigt för mig också xD 29 dec, 2012 12:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen