Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9597 9598 9599 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av YoshiFriend <3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av YoshiFriend <3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av YoshiFriend <3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av YoshiFriend <3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av YoshiFriend <3:
Är det någon som har lust att rolla med mig?
Jaaag 8D

Yej! vad vill du rolla?


ps. Skrev precis 1000 inlägg och blev MoD (master of dead!) ♥♥♥
Vet inte...

Grattis!

Hahah tack ^^

Vad brukar du rolla? Fantasy?
En massa olika haha X)

Ok, hahah xD samma här
Du får välja C:

ok men fantasy
Ja c:

29 dec, 2012 11:37

Tuggrus
Elev

Avatar


Ingen som sett ROTG som vill diskutera lite över uggla eller bara allmänt fangirla eller rolla eller.. something..?


MUMS!

29 dec, 2012 11:37

Borttagen

Avatar


Jag är glad
Fast jag har ont i magen :C

29 dec, 2012 11:39

YoshiFriend <3
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Ingen som sett ROTG som vill diskutera lite över uggla eller bara allmänt fangirla eller rolla eller.. something..?


vill gärna rolla med dig!

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff

29 dec, 2012 11:54

Obliviate_
Elev

Avatar


Gomorning Mugglis. Snart är det nyår

29 dec, 2012 12:16

MizzNina
Elev

Avatar


Nu börjar jag nog bli Liiiite nervös inför mitt förestående finbesök av en bunt mugglisar i eftermiddag.

Så upp i varv men nervös... ^_^

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

29 dec, 2012 12:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Nu börjar jag nog bli Liiiite nervös inför mitt förestående finbesök av en bunt mugglisar i eftermiddag.

Så upp i varv men nervös... ^_^
Vad kul c:
Vilka?

29 dec, 2012 12:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen
ska bli spännande att läsa

Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra

vad kul och bra att den verkar bra ska börja läsa den när jag har läst ut boken jag håller på med nu

Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken...

29 dec, 2012 12:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen
ska bli spännande att läsa

Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra

vad kul och bra att den verkar bra ska börja läsa den när jag har läst ut boken jag håller på med nu

Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken...

ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre det är inte så att det blir örigt för migXD jag läser bara en i taget nu för tidenXD

29 dec, 2012 12:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Igår köpte jag J.K Rowlings nya bok den tomma stolen
ska bli spännande att läsa

Jag också! jag har inte läst så mycket en, ör bar på sida 60, men den verkar bra

vad kul och bra att den verkar bra ska börja läsa den när jag har läst ut boken jag håller på med nu

Haha, synd att jag inte kan vara så smart som du och vänta med att läsa en bok. Håller på med minst 10 stycken...

ojXD jag har hållit på med flera böcker smatidgt men gör inte det längre det är inte så att det blir örigt för migXD jag läser bara en i taget nu för tidenXD

Det blir lite rörigt för mig också xD

29 dec, 2012 12:35

1 2 3 ... 9597 9598 9599 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.