One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
i :-) am :-) perfectly :-) fine :-) 12 jan, 2013 14:32 |
|
mums
Elev |
Min stora syster har den här som bakrundsbild på hennes mobil. Åt Taylor, jag kan inte fatta att hon sårade honom så djupt... ![]()
12 jan, 2013 16:26 |
|
Dramione99
Elev |
mums - har Haylor gjort slut nu? Trist för dem då. Tyckte aldrig de passade, men det är ju verkligen inte min åsikt som räknas, hehe. Igår såg jag rubriker på en tidning i affären där det stod, "nu gifter sig Harry och Taylor!" Oj vad det går undan i kändisvärlden!
12 jan, 2013 16:32 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Dramione99: mums - har Haylor gjort slut nu? Trist för dem då. Tyckte aldrig de passade, men det är ju verkligen inte min åsikt som räknas, hehe. Igår såg jag rubriker på en tidning i affären där det stod, "nu gifter sig Harry och Taylor!" Oj vad det går undan i kändisvärlden! Ja, det står på många tidningar att de ska gifta sig, men de ljuger, Taylor är ihop med sitt #&¤"%"% ex igen... jag var inte heller "jätteförtjust" i förhållandet, men jag stöttade Harry, jag tycker att et är synd om honom nu, jag läste på nätet att han hade gråtit hela natten kvällen Taylor gjorde slut... ![]()
12 jan, 2013 16:36 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av mums: Skrivet av Dramione99: mums - har Haylor gjort slut nu? Trist för dem då. Tyckte aldrig de passade, men det är ju verkligen inte min åsikt som räknas, hehe. Igår såg jag rubriker på en tidning i affären där det stod, "nu gifter sig Harry och Taylor!" Oj vad det går undan i kändisvärlden! Ja, det står på många tidningar att de ska gifta sig, men de ljuger, Taylor är ihop med sitt #&¤"%"% ex igen... jag var inte heller "jätteförtjust" i förhållandet, men jag stöttade Harry, jag tycker att et är synd om honom nu, jag läste på nätet att han hade gråtit hela natten kvällen Taylor gjorde slut... snälla tro inte på allt du läser. ingen förutom taylor och harry vet vad som egentligen hände. 12 jan, 2013 17:06 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av mums: Skrivet av Dramione99: mums - har Haylor gjort slut nu? Trist för dem då. Tyckte aldrig de passade, men det är ju verkligen inte min åsikt som räknas, hehe. Igår såg jag rubriker på en tidning i affären där det stod, "nu gifter sig Harry och Taylor!" Oj vad det går undan i kändisvärlden! Ja, det står på många tidningar att de ska gifta sig, men de ljuger, Taylor är ihop med sitt #&¤"%"% ex igen... jag var inte heller "jätteförtjust" i förhållandet, men jag stöttade Harry, jag tycker att et är synd om honom nu, jag läste på nätet att han hade gråtit hela natten kvällen Taylor gjorde slut... snälla tro inte på allt du läser. ingen förutom taylor och harry vet vad som egentligen hände. Svallertidningar skriver nästan vad som helst för bra rubriker, jag vet det. Jag tror inte på allt jag läser. Ingen, som du säger, vet ju egentligen vad osm hänt. Det måste vara jobbigt för Harry och Taylor att världen drar en massa slutsatser hela tiden .... 12 jan, 2013 17:10 |
|
Pixie
Elev |
Det enda som vi vet är att dom har varit tillsammans och har troligtvis gjort slut..
Vadå hemskt.. Och jag tror det var ett gemensamt beslut i såfall, varifrån kommer det att Taylor har gjort slut på ett sånt hemskt sätt.. Har Harry berättat för er? Nej, troligtvis inte.
12 jan, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
I KNOW! OMFG ME FEELS ♥ 12 jan, 2013 17:58 |
|
hyperion
Elev |
![]() Vem ska jag vara avis på, Tom som får hålla om Niall nästan naken, eller Niall som får hålla om en typ naken Tom. GAH. ![]()
12 jan, 2013 18:26 |
|
Shaunee
Elev |
Grattis Zayn!!! Kan inte tro att det verkligen är sant
♥♥♥ 12 jan, 2013 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen