My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ernin
Elev |
Har inte hör den förut, men den är bra! Skrattet i slutet var ju bäst
![]()
2 okt, 2012 19:25 |
|
Soda
Elev |
3 okt, 2012 16:55 |
|
Ollis100
Elev |
En bild på Twilight Sparkle som jag ritat ^^ http://ollis100.deviantart.com/art/Untitled-Drawing-330472325
hej 6 okt, 2012 16:15 |
|
Soda
Elev |
7 okt, 2012 10:24 |
|
Ollis100
Elev |
Tack :3
hej 7 okt, 2012 12:28 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Ollis100: En bild på Twilight Sparkle som jag ritat ^^ http://ollis100.deviantart.com/art/Untitled-Drawing-330472325 Fin! ;; ![]()
7 okt, 2012 13:20 |
|
oktober
Elev |
kollar i smyg, önskar jag hade barn eller tillräckligt små syskon så man kan kolla det "för att man måste". älskar fluttershy, hon är så underbart söt, fastän hon flippade på slottet.
brony.
7 okt, 2012 20:06 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av oktober: kollar i smyg, önskar jag hade barn eller tillräckligt små syskon så man kan kolla det "för att man måste". älskar fluttershy, hon är så underbart söt, fastän hon flippade på slottet. brony. Man behöver inte skämmas för att man är en brony! Alla mina kompisar tycker att jag är konstig, och de frågar varför jag är öppen med att jag kollar på det. Mitt svar blir oftast typ "Varför är du öppen med att du kollar på Simpsons?". De tycker att det inte är samma sak, men jo, det är det. Det finns hur många bronies som helst där ute, så det finns ingen anledning att gömma det. /Stolt brony ^^ Btw, vet du att MLP:FiM är gjort så att föräldrarna ska kunna kolla på det med sina barn, och tycka om det? It's true :3 hej 7 okt, 2012 20:49 |
|
oktober
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av oktober: kollar i smyg, önskar jag hade barn eller tillräckligt små syskon så man kan kolla det "för att man måste". älskar fluttershy, hon är så underbart söt, fastän hon flippade på slottet. brony. Man behöver inte skämmas för att man är en brony! Alla mina kompisar tycker att jag är konstig, och de frågar varför jag är öppen med att jag kollar på det. Mitt svar blir oftast typ "Varför är du öppen med att du kollar på Simpsons?". De tycker att det inte är samma sak, men jo, det är det. Det finns hur många bronies som helst där ute, så det finns ingen anledning att gömma det. /Stolt brony ^^ Btw, vet du att MLP:FiM är gjort så att föräldrarna ska kunna kolla på det med sina barn, och tycka om det? It's true :3 det är sant, men det finns oskrivna undantag vad som är okej att erkänna att man kollar & vad som inte är okej. det är okej att erkänna att man kollar adventure time och svampbob bara för att dom fortfarande håller sig mot unisex-hållet, men my little pony är ju mer gjort för flickor, därför blir det lite wierd... typ som att säga att man kan tchaikovsky för att man sett nötknäpparen, så har man sett barbie och nötknäpparen.
7 okt, 2012 23:52 |
|
Ollis100
Elev |
9 okt, 2012 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen