Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^precis, det ska ju inte direkt vara psykiskt jobbigt att spela in en film
17 okt, 2011 20:14 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Exakt.
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 20:16 |
|
Borttagen
|
Ja, Oliver klarade inte av att se James "dö" för han föreställde sig hur det skulle vara att mista honom på riktigt...♥
17 okt, 2011 20:34 |
|
Borttagen
|
Så gulligt hur mycket man kan bry sig om sina syskon egentligen ♥
17 okt, 2011 20:58 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Åh, ja. Om ändå jag och mina systrar var så istället för att bråka och slåss x)
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Ja, de är de perfekta syskonen... Både irl och som Fred & George...♥
17 okt, 2011 21:06 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^That ! ♥
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
^
^That was extremely true Än så länge är jag och min yngsta lillasyster (ca 10 månader xD) väldigt bra tillsammans.. Dom andra är liksom: äääähh man leker inte med dockor, det ska ju va pokémon (jag var besatt av det som liten XD) eller HP 17 okt, 2011 21:26 |
|
grodan-boll
Elev |
^
^ True true true!! Önskar att jag och mina syskon hde samma relation som dom SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 17 okt, 2011 21:46 |
|
Borttagen
|
Feeling like I'm the only Ravenclaw that writes in this thread ;P
Tänk att ha en sådan tvilling, som man delar exakt allt med, som man gör exakt samma saker som en själv och bara har som världens bästa kompis när världen sviker dig ♥ 17 okt, 2011 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen