D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HeddaLightowl
Elev |
Jag har inte träffat de andra, och har ingen aning om var de är. Jag tror att några gick till djupare in i skogen. "Ska vi gå då?" Säger jag och försöker låta självsäker, även fast jag inte vet vad jag håller på med
Hedda Lightowl 10 nov, 2015 21:28 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollar bort på henne och nickade "Will, det kommer att bli bra" sa jag till henne och kramade henne innan jag släppte och gick bort till Draco och kramade honom också.
10 nov, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
Jag kramade Joe tillbaka.
"Nu går vi," sa jag tyst och började gå lite långsamt bredvid Joe. 10 nov, 2015 21:57 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag nickade igen och började gå medans jag vinkade till de andra att följa med oss. "Rubin! Fred! Var är ni!?" skrek jag men gick några steg ifrån Drco först så att jag inte skrek i hans öra.
10 nov, 2015 21:59 |
|
Borttagen
|
"du joe," sa jag lite tyst.
han stannade upp och jag gick ikapp honom. "tror du verkligen vi kan lita på den där killen? vi känner honom knappt, han skulle kunna vara en dödsätare eller.. inte vet jag någon från ministeriet som är ute efter oss. borde vi verkligen låta han gå med oss?" sa jag tyst till joe. 11 nov, 2015 07:11 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade upp på Draco, "jag har faktiskt inte tänkt på det..." sa jag fundersamt innan jag kolla de bakåt mot Edwin som han kallades sig, "vi får hålla ögonen på honom... och se till så att vi inte säger något viktigt när han kan höra"
11 nov, 2015 08:46 |
|
Borttagen
|
jag kollade bakåt på den där Edwin. varför skulle han ens gå med oss? det var väl hans problem.
jag nickade åt vad joe sa och började ropa efter fred och rubin. 11 nov, 2015 16:53 |
|
Alicha black
Elev |
Renblodsprinsessan, Freddy, inte Fred.
Jag sprang i skogen förgäves. Det var mörkt och jag såg inget. Vart var alla?
11 nov, 2015 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Renblodsprinsessan, Freddy, inte Fred. Jag sprang i skogen förgäves. Det var mörkt och jag såg inget. Vart var alla? ah sorry men såg att cassandra skrev så, så trodde det var ett smeknamn vi kunde använda :< 11 nov, 2015 17:33 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Renblodsprinsessan, Freddy, inte Fred. Jag sprang i skogen förgäves. Det var mörkt och jag såg inget. Vart var alla? ah sorry men såg att cassandra skrev så, så trodde det var ett smeknamn vi kunde använda :< jaha! Det gör inget.
11 nov, 2015 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen