Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag suckade djupt och tog fram mobilen.
Sanna Monroè stod på displayen.
Jag rynkade pannan och svarade.
"Sanna? Varför kommer du inte ner? Du är ju för tusan i samma hus som jag!" Sa jag en aning irriterat.
4 nov, 2013 17:12
|
|
Borttagen
|
"Nej, jag behöver hjälp... Dean har tagit mig någonstans. Jag är i livsfara!"
Väste jag.
4 nov, 2013 17:14
|
|
Borttagen
|
"Va?" Frågade jag förvirrat.
Plötsligt hördes det ett hasande och samtalet bröts.
"Sanna?" Frågade jag frustrerat och skakade på telefonen.
4 nov, 2013 17:19
|
|
Borttagen
|
Morfin hade kommit in igen och jag la kvick av samtalet och satte ner mobilen i fickan med ljudet av.
4 nov, 2013 17:24
|
|
Borttagen
|
Jag slängde frustrerat mobilen i väggen så att det blev en spricka tvärs över skärmen.
4 nov, 2013 17:26
|
|
Borttagen
|
Jag kunde bara hoppas på att han kunde följa mitt spår.
[vi ändrar, Sanna och Dean har inte åkt flyg. Så dom är i samma land]
4 nov, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
Jag svor till.
-morfin-
"Vet du vad detta kan göra?" Väste jag och klev in i cellen.
4 nov, 2013 17:36
|
|
Borttagen
|
Jag nickade med ett leende.
4 nov, 2013 17:37
|
|
Borttagen
|
"Det kan förstöra folks relationer till varandra, ersätta dem med ilska, hat. Med detta kan jag göra det tredje världskriget!"
4 nov, 2013 17:39
|
|
Borttagen
|
Jag log brett.
"Det kommer inte funka vet du"
4 nov, 2013 17:40
|
Du får inte svara på den här tråden.