(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Vet du vem Samnernas ledare är?"
5 jul, 2013 15:22 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 15:22 |
|
Borttagen
|
" Nästan, jag ärver tronen imorgon"
5 jul, 2013 15:24 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 15:25 |
|
Borttagen
|
" Jo, men jag måste till Samnernas läger, det är dom varelserna som vi måste besegra för att få kartan "
5 jul, 2013 15:27 |
|
TildeW
Elev |
"Men, dom skulle inte släpps in en vampyr!" sa Kag och kramade Simion.
"Jag vill inte lämna dig!" sa jag. "Aldrig någonsin!" sa jag.
5 jul, 2013 15:28 |
|
Borttagen
|
" Dakota, jag är ledare, då bestämmer jag"
5 jul, 2013 15:29 |
|
TildeW
Elev |
"Min släkt har sakt länge att alla ledare i världen är en skam för stamen, som Voltori som är en skam för oss vampyrer
Dom dödar oskyldiga vampyrer!" sa jag.
5 jul, 2013 15:31 |
|
Borttagen
|
" Jag kommer inte att vara någon skam för mitt folk "
5 jul, 2013 15:32 |
|
TildeW
Elev |
"Måste du ta tronen?" frågade jag.
Jag satte mg framför Simion. "För om du måste, måste jag lämna dig" sa jag.
5 jul, 2013 15:34 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen