Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
"Vi kan gå ut lite" log hon.
Come to the dark side, we have Draco 13 jun, 2013 20:19 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Bra, vi kan gå runt så kan jag visa dig runt i stan. okej?" ler han och nickar.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 20:20 |
|
Nessie Black
Elev |
"Aaa, det blir intressant att se stan"
Come to the dark side, we have Draco 13 jun, 2013 20:20 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Även om det är en liten stad." skrattar han och ställer sig upp.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 20:21 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy ställde sig upp och fångade upp hans hand.
Come to the dark side, we have Draco 13 jun, 2013 20:22 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Kom då." han går och tar på sig sina skor snabbt. "gillar du glass?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 20:23 |
|
Nessie Black
Elev |
"Eh... glass?" frågade hon lite frågande.
Come to the dark side, we have Draco 13 jun, 2013 20:23 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Men glass har ni väl..eller?" frågar han och ser på henne. "men det spelar ingen roll, nu ska du smaka det." ler han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 20:24 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy skrattade.
"Såklart vi har glass" log hon. Come to the dark side, we have Draco 13 jun, 2013 20:25 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Men gör inte så mot mig då!" skrattar han och nickar. "men du kommer nog att gilla det."
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 20:29 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen