Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan är på väg till hennes hytt för att se hur hon mår.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 17:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra duschar och drar på sig mjuka byxor och en tröja, de var än lediga men imorgon skulle de åka igen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 17:34 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan tycker på knappen och väntar på att hon ska svara.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 17:37 |
|
Vildvittra
Elev |
"Kom in." säger hon då hon förstår att det är han och borstar det våta håret.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 17:43 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan går in och ser sig omkring. "Kestra?" säger han frågande och med en tystare röst.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 17:49 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ja?" säger hon frågande och ser på honom, vad ville han?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 17:55 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Hur mår du?" frågar han och går försiktigt in till henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 18:00 |
|
Vildvittra
Elev |
"Bra, eller bättre i alla fall." ler hon lätt mot honom och går fram till honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 18:01 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Bra, det gör mig lättad att höra det." D'Tan verkar tala och hans hållning blir ner formel när han inte riktigt vet hur han ska bete sig.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 18:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon himlar med ögonen åt hans tonfall men ler ändå, "Tack, lustigkurre." säger hon smått road och ger honom en puss på näsan.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 18:08 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen