ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
NU kvittar det för mig eftersom jag har bokat in 2D nästa vecka... ♏︎ 7 jul, 2011 22:29 |
|
Knizzlare
Elev |
Najs! Jag ska kanske se den här med syrran, annars bara på mugglisträffen Jag skulle nog gärna vilja se i 3D, tror jag...^^ Vad vill ni andra? ![]()
7 jul, 2011 22:31 |
|
Pixie
Elev |
8 jul, 2011 18:36 |
|
jan
Elev |
Hej alla som vill komma på Örebro träffen
Kolla hitt det är dags att jag och EMELESEL vill veta vilka som kommer på Örebro träffen säg till nu det är dags att bestäma vart vi ska träffas och hur många biljäter. lista på dom som ska komma jan EMELESEL Pixie Katla Knizzlare Nymfadora Tonks Miss Molly Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 jul, 2011 11:37
Detta inlägg ändrades senast 2011-07-18 kl. 14:42
|
|
Pixie
Elev |
12 jul, 2011 12:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
jag kommer och emm också antar jag (om hon eller jag inte blir sjuka).
13 jul, 2011 09:41 |
|
Pixie
Elev |
13 jul, 2011 16:03 |
|
Aaamy
Elev |
14 jul, 2011 13:43 |
|
expelliarmus
Elev |
Hade varit roligt att komma. Synd att jag inte kan ta mig till Örebro just då! För jag hade inte haft något emot att se filmen igen :-)
14 jul, 2011 13:58 |
|
jan
Elev |
14 jul, 2011 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen