Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
19 jan, 2012 12:36 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Belle: Ser bara på det ibland, det är ju bra men jag orkar inte följa. Har typ ingen favorit för jag stör mig på det flesta. :c Inte jag heller. Stör mig på typ allaah, sjukt irriterande azzo :'(
19 jan, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Överträffade mig själv och kollade faktiskt på Glee igår!
19 jan, 2012 14:43 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Här kommer mina åsikter om avsnitten... Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa!
19 jan, 2012 14:47 |
|
Borttagen
|
^
Spoiler: Tryck här för att visa! En negativ sak angående Yes/No....imo Spoiler: Tryck här för att visa! 19 jan, 2012 16:00 |
|
Celebikai
Elev |
19 jan, 2012 16:13 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
19 jan, 2012 16:37 |
|
Celebikai
Elev |
19 jan, 2012 16:39 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
19 jan, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
19 jan, 2012 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen