Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 94 95 96 ... 108 109 110
Användare Inlägg
Miss_Green
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ÅH alltså jag är så ledsen. Det är så mycket hit och dit och den här FFen bara faller i glömska.. Jag hoppas ni kommer ihåg den ändå, för jag tänker inte ge upp den förrens den är färdig.
Vi väntar, och vi kommer inte att glömma den här FFn absolut inte ♥

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F9f8660e4edb5c919790421628a1a03cc%2Ftumblr_nen0jj6ry11sm0t12o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F6bfebfff3295fba4dc7a69cfa0b068b6%2Ftumblr_n7vcam0Ig41r38w2ko2_500.gif

29 okt, 2012 18:02

HannaPanna
Elev

Avatar


Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur?
Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

29 okt, 2012 18:07

cikki
Elev

Avatar


Vi väntar. Du bestämmer hur länge. bara du.

29 okt, 2012 19:43

Lizzy.P27
Elev

Avatar


Super bra


I am myself every day. If you dont like it, Your problem.

29 okt, 2012 19:47

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av HannaPanna:
Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur?
Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig...
^ this

29 okt, 2012 19:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av HannaPanna:
Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur?
Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig...

MEN NEJ. DU. ÄR. BRA. SOM. DU. ÄR.
Du vill inte vara jag. Jag är knäpp xD
Men alltså, du är du och du är bäst som du!
Okej?
Brao. ♥

29 okt, 2012 20:54

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HannaPanna:
Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur?
Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig...

MEN NEJ. DU. ÄR. BRA. SOM. DU. ÄR.
Du vill inte vara jag. Jag är knäpp xD
Men alltså, du är du och du är bäst som du!
Okej?
Brao. ♥
Du är grym, awsome och bäst, Harrypotterr okej???

29 okt, 2012 20:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HannaPanna:
Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur?
Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig...

MEN NEJ. DU. ÄR. BRA. SOM. DU. ÄR.
Du vill inte vara jag. Jag är knäpp xD
Men alltså, du är du och du är bäst som du!
Okej?
Brao. ♥
Du är grym, awsome och bäst, Harrypotterr okej???
MEN NI MED ♥

29 okt, 2012 21:00

HannaPanna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HannaPanna:
Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur?
Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig...

MEN NEJ. DU. ÄR. BRA. SOM. DU. ÄR.
Du vill inte vara jag. Jag är knäpp xD
Men alltså, du är du och du är bäst som du!
Okej?
Brao. ♥

MEN NEJ. MEN AWW.. FAST NEJ.
Haha nejehj! eller kanske, men på ett bra sätt c;
Nej, inte okej.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

29 okt, 2012 21:00

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HannaPanna:
Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur?
Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig...

MEN NEJ. DU. ÄR. BRA. SOM. DU. ÄR.
Du vill inte vara jag. Jag är knäpp xD
Men alltså, du är du och du är bäst som du!
Okej?
Brao. ♥
Du är grym, awsome och bäst, Harrypotterr okej???
MEN NI MED ♥
JAG??? lika awsome och bäst som du, ALDRIG!!!!!!!!

29 okt, 2012 21:04

1 2 3 ... 94 95 96 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.