Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi väntar, och vi kommer inte att glömma den här FFn ÅH alltså jag är så ledsen. Det är så mycket hit och dit och den här FFen bara faller i glömska.. Jag hoppas ni kommer ihåg den ändå, för jag tänker inte ge upp den förrens den är färdig. ;; ![]()
29 okt, 2012 18:02 |
|
HannaPanna
Elev |
Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur?
Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig...
29 okt, 2012 18:07 |
|
cikki
Elev |
Vi väntar. Du bestämmer hur länge. bara du.
♥ 29 okt, 2012 19:43 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Super bra
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 29 okt, 2012 19:47 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av HannaPanna: ^ this Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur? Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig... 29 okt, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HannaPanna: Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur? Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig... MEN NEJ. DU. ÄR. BRA. SOM. DU. ÄR. Du vill inte vara jag. Jag är knäpp xD Men alltså, du är du och du är bäst som du! Okej? Brao. ♥ 29 okt, 2012 20:54 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du är grym, awsome och bäst, Harrypotterr okej???Skrivet av HannaPanna: Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur? Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig... MEN NEJ. DU. ÄR. BRA. SOM. DU. ÄR. Du vill inte vara jag. Jag är knäpp xD Men alltså, du är du och du är bäst som du! Okej? Brao. ♥ 29 okt, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: MEN NI MED ♥Skrivet av Borttagen: Du är grym, awsome och bäst, Harrypotterr okej??? Skrivet av HannaPanna: Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur? Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig... MEN NEJ. DU. ÄR. BRA. SOM. DU. ÄR. Du vill inte vara jag. Jag är knäpp xD Men alltså, du är du och du är bäst som du! Okej? Brao. ♥ 29 okt, 2012 21:00 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur? Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig... MEN NEJ. DU. ÄR. BRA. SOM. DU. ÄR. Du vill inte vara jag. Jag är knäpp xD Men alltså, du är du och du är bäst som du! Okej? Brao. ♥ MEN NEJ. MEN AWW.. FAST NEJ. Haha nejehj! eller kanske, men på ett bra sätt c; Nej, inte okej.
29 okt, 2012 21:00 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG??? lika awsome och bäst som du, ALDRIG!!!!!!!!Skrivet av viktor: MEN NI MED ♥ Skrivet av Borttagen: Du är grym, awsome och bäst, Harrypotterr okej??? Skrivet av HannaPanna: Eira du förstår inte hur duktig du är eller hur? Och inte bara på att skriva. Du äger på att sjunga, spela gitarr osv osv också. Och så är du otroligt vacker också, rolig, snäll, gullig, cool, allmänt awesome... och... Jag önskar att jag var som dig... MEN NEJ. DU. ÄR. BRA. SOM. DU. ÄR. Du vill inte vara jag. Jag är knäpp xD Men alltså, du är du och du är bäst som du! Okej? Brao. ♥ 29 okt, 2012 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen