Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 apr, 2011 16:01 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
ja mer mer mer ♥♥♥ 2 apr, 2011 13:41 |
|
Tonks-nea1
Elev |
2 apr, 2011 13:50 |
|
jan
Elev |
2 apr, 2011 15:54 |
|
hifi
Elev |
2 apr, 2011 15:56 |
|
hermione_33
Elev |
Bra, jag längtar!!!
"Can you dance like a Hippogriff?" 2 apr, 2011 17:21 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
jag med
2 apr, 2011 17:27 |
|
Ron
Elev |
Förlåt att jag inte skrivit men har varit så stressad. Här kommer ett kapitel, kram på er! ♥
Kapitel 33 - Fira aldrig för tidigt Rons hjärta höll på att hoppa ur bröstet. Han ryste till när han hörde den mörka, hemska rösten. - Kom fram, visa dig! skrek Ron men hans röst övertygade inte. Den lät rädd och orolig. En man i mörk klädnad klev fram. Han gick med tunga, ganska långsamma steg. Ron svalde hårt och höjde sin trollstav. - LAMSLÅ! skrek Ron och riktade sin trollstav mot mannen. - PROTEGO! skrek mannen och det blev istället Ron som flög bakåt. Ginny hann knappt reagera. Allt skedde så snabbt. Först stod hon stilla några sekunder men sen sprang hon snabbt mot sin bror och föll på knä brevid honom. - Ron, Ron vakna! skrek hon och slog lätt på hans högra kind. Men hon fick inget svar.. - LAMSLÅ! skrek mannen. Ett kort skrik hördes och sedan låg Ginny brevid sin bror. Ett mörkt skratt hördes i bakgrunden men sen en plötslig tystad. - Fira aldrig för tidigt, tänkte Andy och log för sig själv. Harry sprang snabbt fram till Ginny, han tog tag i hennes iskalla händer. Harry kollade upp mot himlen, mörka moln var på väg. - Bäst vi skyndar oss härifrån, dödsätare kan komma när som helst! sa Harry och kollade sig oroligt omkring. Ingen syntes till men det kändes fortfarande inte speciellt tryggt. Några timmar senare vaknade Ron till. Han blev först chockad och rädd, han mindes det som hänt innan. Var kunde han vara? Sen såg han Ginny, Harry och Andy sitta vid en brasa en bit bort. Ron reste sig upp och andades ut av lättnad. Det var kväll, solen var på väg ner. Ron, Ginny, Harry och Andy satt länge vid brasan, pratade och åt. Nästa morgon skulle de bära av, för att hitta Hermione och inget annat skulle duga. Men det skulle visa sig vara lättare sagt än gjort. We're all wizards, even Ron. 4 apr, 2011 16:12 |
|
lily<3
Elev |
Jättebra!!!!!
Dobby<3 4 apr, 2011 17:29 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Mer!!! Jättebra!♥
♥ 4 apr, 2011 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen