myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pumpkin99
Elev |
17 mar, 2012 16:56 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av LilyLovegood: Jag kom in igår! Så roligt! Jag gillar sidan starkt, och precis som du sa finns det inte så mycket att göra ännu. Och jag har försökt att prata med mina dorm-mates. ![]()
17 mar, 2012 16:57 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av LilyLovegood: Jag kom in igår! Så roligt! Jag gillar sidan starkt, och precis som du sa finns det inte så mycket att göra ännu. Och jag har försökt att prata med mina dorm-mates. Men jag tycker det skulle vara kul att prata med lite andra människor också. Någon här som vill bli min vän?
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
17 mar, 2012 17:00 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Lills: Skrivet av LilyLovegood: Jag kom in igår! Så roligt! Jag gillar sidan starkt, och precis som du sa finns det inte så mycket att göra ännu. Och jag har försökt att prata med mina dorm-mates. Men jag tycker det skulle vara kul att prata med lite andra människor också. Någon här som vill bli min vän? Okej, ska söka efter dig då! ![]()
17 mar, 2012 17:10 |
|
Galaxus
Elev |
Kul att när någon väl kommenterar finns det en bugg som förhindrar mig från att kommentera...
17 mar, 2012 18:44 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Galaxus: Kul att när någon väl kommenterar finns det en bugg som förhindrar mig från att kommentera... Aj då! Har du skickat meddelande till någon? ![]()
17 mar, 2012 18:59 |
|
Galaxus
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Galaxus: Kul att när någon väl kommenterar finns det en bugg som förhindrar mig från att kommentera... Aj då! Har du skickat meddelande till någon? Jag har anmält det. De svarade med att de visste till om det och försökte fixa problemet 17 mar, 2012 19:00 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Galaxus: Skrivet av Lills: Skrivet av Galaxus: Kul att när någon väl kommenterar finns det en bugg som förhindrar mig från att kommentera... Aj då! Har du skickat meddelande till någon? Jag har anmält det. De svarade med att de visste till om det och försökte fixa problemet Vad bra! ![]()
17 mar, 2012 19:07 |
|
Ersla det stora HP fanet!
Elev |
vill verkligen att den ska öppnas!
Cedric Diggory borde vara en Gryffindor så modig som han är! ♥ 17 mar, 2012 19:49 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av LilyLovegood: Jag lägger till dig som vän. Men jag tycker det skulle vara kul att prata med lite andra människor också. Någon här som vill bli min vän?
17 mar, 2012 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen