(PM) En mugglare på Hogwarts
Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Luna Chang: snygg engelska "Spara nu på flugorna och stäng dörren.." asså åhh!! That meade me skratta! Bra skrivet! Jag vet att min engelska är bra, skriver hänt sådär typ Hej 10 jun, 2012 09:40 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk om Angela blir anmäld istället och då dör nog HON. DET FÅR INTE SKE.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jun, 2012 12:39 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av amanda1104: SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk om Angela blir anmäld istället och då dör nog HON. DET FÅR INTE SKE. Angela? hej 10 jun, 2012 13:09 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Ollis100: Var det inte Angela som anmälde sig...Eller var det Alicia? Någon av dom två var det i alla fallSkrivet av amanda1104: SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk om Angela blir anmäld istället och då dör nog HON. DET FÅR INTE SKE. Angela? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jun, 2012 13:11 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av amanda1104: SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk om Angela blir anmäld istället och då dör nog HON. DET FÅR INTE SKE. Spoiler: Tryck här för att visa! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 10 jun, 2012 13:11 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Ja kanske inte...Hoppas inte det.Skrivet av amanda1104: SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk om Angela blir anmäld istället och då dör nog HON. DET FÅR INTE SKE. Spoiler: Tryck här för att visa! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jun, 2012 13:13 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Heter hon inte Angelina?Skrivet av amanda1104: SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk om Angela blir anmäld istället och då dör nog HON. DET FÅR INTE SKE. Spoiler: Tryck här för att visa! Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 10 jun, 2012 13:15 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av potter_fan: Juste hade tankarna någon annan stans Skrivet av Ginny4ever: Heter hon inte Angelina? Skrivet av amanda1104: SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk om Angela blir anmäld istället och då dör nog HON. DET FÅR INTE SKE. Spoiler: Tryck här för att visa! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jun, 2012 13:38 |
|
Borttagen
|
BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 jun, 2012 15:29 |
|
Ginny4ever
Elev |
Hehe, trodde jag hade lagt upp det här men så kollade jag igen tyckte det var lite konstigt att jag inte fått några kommentarer (tro nu inte att jag är en sådan där som blir jätte sur när de inte får någon kommentar, saken var den att jag trodde jag lade upp den igår så...) iaf så kommer det nu
Kapitel 58 Dumbledore hade trott mig. Han hade gjort som jag sagt och inte pressat mig till att avslöja vad som skulle hända på turneringen. Jag borde känna mig lättat. Cedric skulle inte dö och eftersom Cedrics död faktiskt inte hade någon riktig effekt på vad som hände på kyrkogården skulle Harry, med 99 % säkerhet komma tillbaka levande. Men när han kom tillbaka… vad skulle hända då? Voldermort skulle ha återuppstått och alla skulle veta att jag hade vetat om att han skulle det. Hur skulle de ta det? Skulle de tro mig när jag sa att jag gjort det av anledningar som jag inte kunde förklara men som skulle vara bäst för trollkarlsvärlden i slutändan. Nej det skulle de inte. De skulle inte tro mig. Det var faktiskt underligt på hur mycket de hade trott mig tidigare. Men det var ju så att alla hade trott på vad jag än sa. Men efter att Voldermort kommit tillbaka och jag berättat att jag vetat om det, för jag tänkte inte ljuga om det, skulle de inte lita på mig igen. Skulle de låsa in mig? De kunde ju inte skicka mig till Azkaban eftersom trolldomsministern inte skulle tro att Voldermort var tillbaka, men de kanske kunde låsa in mig på något rum på Grimmaldiplan. Jag skulle behöva göra allt för att återvinna deras tillit. Om det ens var möjligt. Det var det antagligen inte. Jag suckade högt, jag hatade att tänka på konsekvenser. Det var bara jobbigt och det fick mig att känna mig otroligt paranoid. Jag var inte ens säker på om det skulle vara värt det. Att låta Voldermort komma tillbaka så att Harry kunde förgöra honom en gång för alla. Skulle det inte vara bättre om jag bara sa som det var och så kunde de spärra in den underliga kroppen som nu var Voldermort och leta reda på horrucruxerna, förstöra dem och sedan göra slut på honom. Det lät som en bra idé, men tänk om något gick fel? Tänk om Harry då skulle dö tillsammans med många fler än de som skulle ha dött om jag inte öppnat min stora trut… det var nog bäst att inte säga något ändå. ”Annie!” en vagt bekant röst ropade på mig när jag precis skulle klättra in i Gryffindors uppehållsrum. Jag vände mig om och log när jag såg vem det var. ”Hej Cloaine!” http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 12 jun, 2012 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen