ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Samsara
Elev |
HAHHAHA, vilken spekulation~
Jag erkänner att jag aldrig riktigt gillat karaktären Luna. ERKÄNN! 15 jan, 2011 23:17 |
|
padfoot
Elev |
Jag erkänner att jag faktiskt allvarligt talat aldrig gillat karaktären Harry även om jag så klart älskar trollkarlsvärlden och många andra karaktärer så har jag inte lärt mig gilla bokens huvudperson
ERKÄNN! Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter! 15 jan, 2011 23:25 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag kört fast med min fanfic. Igen. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 jan, 2011 23:27 |
|
OliviaGranger
Elev |
Jag erkänner att jag älskar Hagrid.
ERKÄNN! ♥ Hagrid♥ 16 jan, 2011 10:26 |
|
Gemicore
Elev |
16 jan, 2011 11:12 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag aldrig gillat karaktären Ginny
ERKÄNN! 16 jan, 2011 11:53 |
|
Hillevi Claw
Elev |
16 jan, 2011 12:32 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Jag erkänner att jag tycker att Cho är löjlig.
För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 16 jan, 2011 13:45 |
|
Borttagen
|
jag erkänner att jag fortfarande leker med lego!
ERKÄNN! 16 jan, 2011 13:56 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Jag erkänner att jag tycker att det är intressant att se på skidskytte. :3
ERKÄNN! För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 16 jan, 2011 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen