@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Idag kommer någon säkert säga åt mig att le fint för att de ska ta ett julkort, och jag kommer bara:
![]() 24 dec, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
nu ska jag köra vårt nya the book of spells
24 dec, 2012 11:00 |
|
Katla
Elev |
men seriously though jag behöver julstjärnor
så du vet om du har några extra så vore det snällt om en behövande jag kunde få några? ♏︎ 24 dec, 2012 11:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: men seriously though jag behöver julstjärnor så du vet om du har några extra så vore det snällt om en behövande jag kunde få några? Oh.. jag har bara en men du skulle kunna ta den om du vill 24 dec, 2012 11:03 |
|
Celebikai
Elev |
24 dec, 2012 11:05 |
|
Pixie
Elev |
åh! det var fint! ♥
24 dec, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ HERREGUD!
Jag fick sammanlagt 18st Voldemort kort! JAG ÄLSKAR ER MUGGLISAR! ALLIHOPA ♥ 24 dec, 2012 11:13 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
TACK FÖR DE 12 PRESENTERNA, WDIHKFKNCFNEDMNADNASKJCM PUSS.
speech! 24 dec, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
24 dec, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Oh... jag fick 700 kr och et tv spel med naruto och en ny pyjamas! Det där behöver jag värkligen! Men kommer åka till farmor om typ en halvtime/40 min.
24 dec, 2012 11:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen