One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
Skrivet av J00KERN: https://www.youtube.com/watch?v=9wi_v6XQHT4 Sägs att det här är Taylors unreleased låt om Harry... I mean, det låter som henne men idk, what to say. OM det nu är hon. Orkar inte vad detaljerad hon är och IAOFWEHUPI förlåt alla Swifties men nej. Bara nej. det är inte hon. 11 jan, 2013 18:01 |
|
acciomuffin
Elev |
någon som har lust att hjälpa mig med min one shot till min fanfic? har en idé men vet inte om den är så bra, så skulle vilja ha någon att diskutera med
11 jan, 2013 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J00KERN: https://www.youtube.com/watch?v=9wi_v6XQHT4 Sägs att det här är Taylors unreleased låt om Harry... I mean, det låter som henne men idk, what to say. OM det nu är hon. Orkar inte vad detaljerad hon är och IAOFWEHUPI förlåt alla Swifties men nej. Bara nej. Det är en liten skillnad, men jag måste erkänna att låten är ganska bra, haha Om det faktiskt skulle vara Taylor, så håller jag faktiskt med dig... 11 jan, 2013 18:02 |
|
Neeyum
Elev |
är jag den enda som inte tycker att det låter som taylor alls? haha
vi får väl hoppas på att det inte är hon :s 11 jan, 2013 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av acciomuffin: någon som har lust att hjälpa mig med min one shot till min fanfic? har en idé men vet inte om den är så bra, så skulle vilja ha någon att diskutera med OH MEE? 11 jan, 2013 18:03 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Neeyum: är jag den enda som inte tycker att det låter som taylor alls? haha vi får väl hoppas på att det inte är hon :s du är inte den enda, haha. efter att ha lyssnat på henne mycket kan jag lätt avgöra. 11 jan, 2013 18:06 |
|
acciomuffin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av acciomuffin: någon som har lust att hjälpa mig med min one shot till min fanfic? har en idé men vet inte om den är så bra, så skulle vilja ha någon att diskutera med OH MEE? JAAAAAAAAAAAA tack
11 jan, 2013 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av acciomuffin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av acciomuffin: någon som har lust att hjälpa mig med min one shot till min fanfic? har en idé men vet inte om den är så bra, så skulle vilja ha någon att diskutera med OH MEE? JAAAAAAAAAAAA tack Skickar du en uggla? 11 jan, 2013 18:18 |
|
acciomuffin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av acciomuffin: någon som har lust att hjälpa mig med min one shot till min fanfic? har en idé men vet inte om den är så bra, så skulle vilja ha någon att diskutera med OH MEE? JAAAAAAAAAAAA tack Skickar du en uggla? jaapppp
11 jan, 2013 18:19 |
|
Neeyum
Elev |
zayn is not turning 20 tomorrow he's still the human echo
11 jan, 2013 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen