@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Yes! Snön höll på att försvinna och jag var rädd att det inte skulle finnas någon på Julafton men så har det snöat rätt mycket idag och det ska snöa inatt (det gör det nu) så det är helt vitt ute just nu. Me gusta. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2012 23:55 |
|
Consectetuer
Elev |
Oh no, min syrra är sjuk igen </3
23 dec, 2012 23:56 |
|
ella potter
Elev |
23 dec, 2012 23:57 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 dec, 2012 00:00 |
|
Solkatten
Elev |
Oh god. IT'S CHRISTMAS. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 dec, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
WTF?! När jag öppnar pressenter står det: aja baja inte öpnna andras presenter
24 dec, 2012 00:01 |
|
Knizzlare
Elev |
Varför står det ajabaja när jag försöker öppna mina paket?
DracoMalfoy1: Precis så är det för mig med! D: ![]()
24 dec, 2012 00:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-24 kl. 00:01
|
|
scarhead
Lärare |
24 dec, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Apropå presenter - vi kanske måste vänta tills eftermiddag eller nåt? :s
hur som helst - jag hade inga meddelanden och helt plötsligt är det precis 20 O_O 24 dec, 2012 00:02 |
|
cirklar
Elev |
24 dec, 2012 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen