@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
pappa bryr sig inte om någon annan än sig själv jag råkade tappa kaveln 3 gånger för jag bakar pepparkakor, och då sa han att han börjar bli jävligt trött på det, och då sa jag att han lät jättesur, och så sa han att han hade slitit som ett djur hela dagen, sen fråga han vad jag har gjort och då sa jag att jag har fyllt år, men det verkar han inte bry sig om för denna dag var exakt likadan som alla andra sa han fattar han inte att jag bara fyller år en gång per år? då kan han väl iaf vara lite glad?
23 dec, 2012 22:34 |
|
scarhead
Lärare |
23 dec, 2012 22:35 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av scarhead: BARA SÅ NI VET if someone asked me who i would want to marry i would say LoonyMe because karin pls i would say yes matilda
23 dec, 2012 22:36 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av scarhead: gifter du dig hellre med henne än alla one direction pojkar och union j grabbar, dan howell och finn och alla pojkar du gillar...BARA SÅ NI VET if someone asked me who i would want to marry i would say LoonyMe because karin pls LINUS???? my otp is broken
23 dec, 2012 22:38 |
|
erik potter123
Elev |
jag längtar till imorgon ska långt hemifrån
Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 22:38 |
|
M4L13
Elev |
![]() min syster målade denna på väggen i hennes vardagsrum i hennes förra lägenhet nuvarande ägarna av lägenheten tog ner den syster bor på malta why
23 dec, 2012 22:41 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av M4L13: ![]() min syster målade denna på väggen i hennes vardagsrum i hennes förra lägenhet nuvarande ägarna av lägenheten tog ner den syster bor på malta why grattis en sista gång Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: pappa bryr sig inte om någon annan än sig själv jag råkade tappa kaveln 3 gånger för jag bakar pepparkakor, och då sa han att han börjar bli jävligt trött på det, och då sa jag att han lät jättesur, och så sa han att han hade slitit som ett djur hela dagen, sen fråga han vad jag har gjort och då sa jag att jag har fyllt år, men det verkar han inte bry sig om för denna dag var exakt likadan som alla andra sa han fattar han inte att jag bara fyller år en gång per år? då kan han väl iaf vara lite glad? Jaha... kan inte riktigt säga någonting stöttade eller något sånt, efterosm att jag inte har någon erfarenhet i det. 23 dec, 2012 22:42 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av erik potter123: Skrivet av M4L13: ![]() min syster målade denna på väggen i hennes vardagsrum i hennes förra lägenhet nuvarande ägarna av lägenheten tog ner den syster bor på malta why grattis en sista gång tack igen Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: pappa bryr sig inte om någon annan än sig själv jag råkade tappa kaveln 3 gånger för jag bakar pepparkakor, och då sa han att han börjar bli jävligt trött på det, och då sa jag att han lät jättesur, och så sa han att han hade slitit som ett djur hela dagen, sen fråga han vad jag har gjort och då sa jag att jag har fyllt år, men det verkar han inte bry sig om för denna dag var exakt likadan som alla andra sa han fattar han inte att jag bara fyller år en gång per år? då kan han väl iaf vara lite glad? Jaha... kan inte riktigt säga någonting stöttade eller något sånt, efterosm att jag inte har någon erfarenhet i det. ja jag förstår, var iaf skönt att skriva av sig
23 dec, 2012 22:46 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av erik potter123: Skrivet av M4L13: ![]() min syster målade denna på väggen i hennes vardagsrum i hennes förra lägenhet nuvarande ägarna av lägenheten tog ner den syster bor på malta why grattis en sista gång tack igen varsågod igen Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: pappa bryr sig inte om någon annan än sig själv jag råkade tappa kaveln 3 gånger för jag bakar pepparkakor, och då sa han att han börjar bli jävligt trött på det, och då sa jag att han lät jättesur, och så sa han att han hade slitit som ett djur hela dagen, sen fråga han vad jag har gjort och då sa jag att jag har fyllt år, men det verkar han inte bry sig om för denna dag var exakt likadan som alla andra sa han fattar han inte att jag bara fyller år en gång per år? då kan han väl iaf vara lite glad? Jaha... kan inte riktigt säga någonting stöttade eller något sånt, efterosm att jag inte har någon erfarenhet i det. ja jag förstår, var iaf skönt att skriva av sig Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen