@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I torsdags blev jag storasyrra till två små pojkar.. ♥
Har inte träffat dem än, men de kommer förhoppningsvis hem imorgon, eller så får jag åka till sjukhuset eftersom att mina föräldrar inte vill att jag ska vara själv på jul. Men jag har sett bilder på dem, och omg de är så gulliga. Åhåhåhåhhhhh ♥ 23 dec, 2012 22:05 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av erik potter123: ja. det var roligt! Skrivet av Pixie: Skrivet av erik potter123: Skrivet av Pixie: Skrivet av erik potter123: din profilbild ser ut som om harry styles har skägg haha det där gjorde min dag x) vad att det såg ut att harry hade skägg att jag sa det? jaha jag har alltid tänkt att set såg ut som han hade rött skägg Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Känns ju bra att nysa hela tiden...
23 dec, 2012 22:06 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Känns konstigt att var grön... Nej, grönt är skönt! Hoppas du kommer att trivas i vårt gröna och silvriga elevhem!
23 dec, 2012 22:06 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Känns ju bra att nysa hela tiden... varför en gåbg när jag nös flög en tand ut det känndes inte bra Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Tänkte gå och lägga mig så att jag vaknar imorgon... bara för att hinna lägga julklapparna under granen! (Min familj får ju absolut inte se!)
23 dec, 2012 22:07 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tänkte gå och lägga mig så att jag vaknar imorgon... bara för att hinna lägga julklapparna under granen! (Min familj får ju absolut inte se!) godnatt Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Känns konstigt att var grön... Nej, grönt är skönt! Hoppas du kommer att trivas i vårt gröna och silvriga elevhem! Ja, grönt är riktigt skönt! Jag hoppas att jag kommer trivas! 23 dec, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
ÅH jag som ville vinna en ipad på bingolotto men nej vi gick inte vidare......
23 dec, 2012 22:09 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÅH jag som ville vinna en ipad på bingolotto men nej vi gick inte vidare...... hej ginny Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen