Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9459 9460 9461 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


I torsdags blev jag storasyrra till två små pojkar.. ♥

Har inte träffat dem än, men de kommer förhoppningsvis hem imorgon, eller så får jag åka till sjukhuset eftersom att mina föräldrar inte vill att jag ska vara själv på jul.

Men jag har sett bilder på dem, och omg de är så gulliga. Åhåhåhåhhhhh ♥

23 dec, 2012 22:05

erik potter123
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av erik potter123:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av erik potter123:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av erik potter123:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av erik potter123:
Skrivet av Pixie:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.publishme.se%2Fcdn%2F8-1%2F3436820%2Fimages%2F2012%2Fimg_20121223_210908_50d765b1e087c35cc1bee45f.jpg
nej hon är inte så tjock, det är bara vinkeln.

tardis är söt

är det din

ja hon är min katt ♥

din profilbild ser ut som om harry styles har skägg

haha det där gjorde min dag x)

vad

att det såg ut att harry hade skägg

att jag sa det?
ja. det var roligt!

jaha jag har alltid tänkt att set såg ut som han hade rött skägg

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

23 dec, 2012 22:05

Borttagen

Avatar


Känns ju bra att nysa hela tiden...

23 dec, 2012 22:06

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Känns konstigt att var grön...

Nej, grönt är skönt! Hoppas du kommer att trivas i vårt gröna och silvriga elevhem!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 dec, 2012 22:06

erik potter123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Känns ju bra att nysa hela tiden...

varför en gåbg när jag nös flög en tand ut det känndes inte bra

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

23 dec, 2012 22:07

Borttagen

Avatar


Tänkte gå och lägga mig så att jag vaknar imorgon... bara för att hinna lägga julklapparna under granen! (Min familj får ju absolut inte se!)

23 dec, 2012 22:07

erik potter123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tänkte gå och lägga mig så att jag vaknar imorgon... bara för att hinna lägga julklapparna under granen! (Min familj får ju absolut inte se!)

godnatt

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

23 dec, 2012 22:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Borttagen:
Känns konstigt att var grön...

Nej, grönt är skönt! Hoppas du kommer att trivas i vårt gröna och silvriga elevhem!

Ja, grönt är riktigt skönt! Jag hoppas att jag kommer trivas!

23 dec, 2012 22:08

Borttagen

Avatar


ÅH jag som ville vinna en ipad på bingolotto men nej vi gick inte vidare......

23 dec, 2012 22:09

erik potter123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ÅH jag som ville vinna en ipad på bingolotto men nej vi gick inte vidare......

hej ginny

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

23 dec, 2012 22:10

1 2 3 ... 9459 9460 9461 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.