@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Somnium
Elev |
Julafton imorgon. Jag har ingen julkänsla alls. Tiden har gått så fort. Mentalt är jag fortfarande kvar i år 2010, och nu är det snart 2013. Sad but true.
Imorgon blir som vanligt. Gå upp, le och skratta, bli glad över julklappar. Trots att jag inte önskat mig något och egentligen inte vill få någonting alls. Och så kommer min låtsaspappas två bröder och hans mamma hit. Och finklädd ska man ju såklart vara. Och jag har inga 'finkläder' alls. Och då menar jag verkligen inga. Så jag måste nog gå ut till Forum någon gång mellan 10-14 och hitta något som jag kan ha på mig. Ugh, jag orkar inte. Jag vill bara ligga i soffan och mysa. :c http://slytherinunicorn.tumblr.com/
23 dec, 2012 21:50 |
|
Regulus
Elev |
23 dec, 2012 21:50 |
|
mine
Elev |
Bara nästan? Så ni vann inte, eller? 23 dec, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Är jättedepp, någon som vill uggla?
23 dec, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Neeyum
VI BORDE GÅ OCH SE HITTA NEMO PÅ BIO NÅN DAG 23 dec, 2012 21:54 |
|
erik potter123
Elev |
jag ska vara uppe hela natten
Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 21:57 |
|
themarauder
Lärare |
Jag vann nästan Barnens julklappar och Iphone 5 inkl tillbehör... =) - just like themarauder 23 dec, 2012 21:57 |
|
Pixie
Elev |
23 dec, 2012 21:57 |
|
themarauder
Lärare |
23 dec, 2012 21:58 |
|
erik potter123
Elev |
är det du´in Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen