@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
it's time for ensam hemma
just sayin' 23 dec, 2012 21:07 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Ginny00: Mugglis, nu säger jag hejdå till er och sedan får ni klara er utan mig i typ ett dygn. Klarar ni er??? nej vi klarar oss inte .-.
23 dec, 2012 21:10 |
|
Obliviate_
Elev |
Säger godnatt. Vi hörs på juldagen mugglis :3
23 dec, 2012 21:13 |
|
Jackie
Elev |
23 dec, 2012 21:14 |
|
ella potter
Elev |
23 dec, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Mugglis, nu säger jag hejdå till er och sedan får ni klara er utan mig i typ ett dygn. Klarar ni er??? Nepp. Tror inte det 23 dec, 2012 21:29 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Mugglis, nu säger jag hejdå till er och sedan får ni klara er utan mig i typ ett dygn. Klarar ni er??? Nepp. Tror inte det Definitivt inte! ![]() 23 dec, 2012 21:30 |
|
mine
Elev |
tydligen ska jag vara tomte till min 2åriga kusin imorron men jag får inte prata för då känner han igen min röst?XD
(Jag är dålig på att förställa rösten 23 dec, 2012 21:44 |
|
M4L13
Elev |
23 dec, 2012 21:46 |
|
themarauder
Lärare |
23 dec, 2012 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen