@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av erik potter123: föresten grattis på födelsedagen man tackar!
23 dec, 2012 20:19 |
|
HannaPanna
Elev |
23 dec, 2012 20:19 |
|
_SanD_
Elev |
23 dec, 2012 20:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-23 kl. 20:21
|
|
Ginny00
Elev |
sluta gärna citera mig är ni snälla
23 dec, 2012 20:21 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av erik potter123: föresten grattis på födelsedagen man tackar! man varsågodar Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 20:22 |
|
HannaPanna
Elev |
det räknas inte cx men nä jag är inte bra och jag får en känsla av att läraren inte gillar mig o..o (<--hoho voldy, inte parantesgrejsimojsen men du vet vad jag menar cx)
23 dec, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av A.k: NU är det jul igen.... Nope. Imorgon är det jul igen och imorgon är det jul igen och julen varar än till påska Sångtexten har alltid rätt, eller hur? 23 dec, 2012 20:23 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av A.k: NU är det jul igen.... Nope. Imorgon är det jul igen och imorgon är det jul igen och julen varar än till påska Sångtexten har alltid rätt, eller hur? Du menar att jag kan få vilken dag som helst till julafton bara att sjunga "Nu är det jul igen.." "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 23 dec, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av A.k: Skrivet av Borttagen: Skrivet av A.k: NU är det jul igen.... Nope. Imorgon är det jul igen och imorgon är det jul igen och julen varar än till påska Sångtexten har alltid rätt, eller hur? Du menar att jag kan få vilken dag som helst till julafton bara att sjunga "Nu är det jul igen.." Jepp. Typ 23 dec, 2012 20:27 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av A.k: Skrivet av Borttagen: Skrivet av A.k: NU är det jul igen.... Nope. Imorgon är det jul igen och imorgon är det jul igen och julen varar än till påska Sångtexten har alltid rätt, eller hur? Du menar att jag kan få vilken dag som helst till julafton bara att sjunga "Nu är det jul igen.." Jepp. Typ HA! Ingen midsommaraafton!!! JUL AFTON ISTÄLLET!! ♥ "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 23 dec, 2012 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen