@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: JAG MED! Jag pratar spanska med någon på Omegle XD :OO Den jag pratar med är från Argentina cx http://logs.omegle.com/ae95e1d du har allvarliga skills på detta. merci mon petite croissant! Jag vill också vara så bra! cx *harbaralästitvåmånaderochkännermigstolt* jag vill prata deutsch!
23 dec, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av A.k: Skrivet av Borttagen: Min lillebror skrev samma sak på mina julklappar. "ALICE! from: Satan" Jag älskar honom xD Haha! Det kanske det kommer det stå på dina mugglis-klappar. xD hehe.. HAHAHAHA XD vore episkt! 23 dec, 2012 20:15 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Solkatten: men deeeet förstod jag ju xDSkrivet av Tonks_xD: Skrivet av Solkatten: ochvad tusan är det? Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: MIN PAPPAS KUSIN ÖR TYP VÄRDSKÄNDalla ni som trodde ni var kända JAG KÄNNER EN SOM VAR STATIST I LOTTA PÅ BRÅKMAKARGATAN hon gick förbi på gatan under en scen DET NI eller, hon var typ nånting på tv. HÖHÖ. Min kompis har varit med på.Morgonsoffan! Ett TV program. xD Haha jag är jobbig ![]()
23 dec, 2012 20:15 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av A.k: Skrivet av Borttagen: Min lillebror skrev samma sak på mina julklappar. "ALICE! from: Satan" Jag älskar honom xD Haha! Det kanske det kommer det stå på dina mugglis-klappar. xD hehe.. HAHAHAHA XD vore episkt! *Skickar* xD "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 23 dec, 2012 20:16 |
|
erik potter123
Elev |
föresten grattis på födelsedagen Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 20:16 |
|
A.k
Elev |
NU är det jul igen....
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 23 dec, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av A.k: Skrivet av Borttagen: Skrivet av A.k: Skrivet av Borttagen: Min lillebror skrev samma sak på mina julklappar. "ALICE! from: Satan" Jag älskar honom xD Haha! Det kanske det kommer det stå på dina mugglis-klappar. xD hehe.. HAHAHAHA XD vore episkt! *Skickar* xD Hahaha xD vad vill du få i julklapp på mugglis då? 23 dec, 2012 20:17 |
|
Tonks_xD
Elev |
23 dec, 2012 20:17 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: JAG MED! Jag pratar spanska med någon på Omegle XD :OO Den jag pratar med är från Argentina cx http://logs.omegle.com/ae95e1d du har allvarliga skills på detta. merci mon petite croissant! Jag vill också vara så bra! cx *harbaralästitvåmånaderochkännermigstolt* jag vill prata deutsch! Yaay cx Men du är duktig, Hanna! cx
23 dec, 2012 20:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-23 kl. 20:19
|
|
A.k
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av A.k: Skrivet av Borttagen: Skrivet av A.k: Skrivet av Borttagen: Min lillebror skrev samma sak på mina julklappar. "ALICE! from: Satan" Jag älskar honom xD Haha! Det kanske det kommer det stå på dina mugglis-klappar. xD hehe.. HAHAHAHA XD vore episkt! *Skickar* xD Hahaha xD vad vill du få i julklapp på mugglis då? Lockman kort/ Dumbledore och att du INTE är anonym... Nej men.. En fin kommentar från dig... ♥ "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 23 dec, 2012 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen