@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: JAG MED! Jag pratar spanska med någon på Omegle XD :OO Den jag pratar med är från Argentina cx
23 dec, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: JAG MED! Jag pratar spanska med någon på Omegle XD :OO Den jag pratar med är från Argentina cx http://logs.omegle.com/ae95e1d 23 dec, 2012 20:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: JAG MED! Jag pratar spanska med någon på Omegle XD :OO Den jag pratar med är från Argentina cx http://logs.omegle.com/ae95e1d du har allvarliga skills på detta. 23 dec, 2012 20:04 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: MIN PAPPAS KUSIN ÖR TYP VÄRDSKÄNDalla ni som trodde ni var kända JAG KÄNNER EN SOM VAR STATIST I LOTTA PÅ BRÅKMAKARGATAN hon gick förbi på gatan under en scen DET NI eller, hon var typ nånting på tv. HÖHÖ. ![]()
23 dec, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: JAG MED! Jag pratar spanska med någon på Omegle XD :OO Den jag pratar med är från Argentina cx http://logs.omegle.com/ae95e1d du har allvarliga skills på detta. merci mon petite croissant! 23 dec, 2012 20:05 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: JAG MED! Jag pratar spanska med någon på Omegle XD :OO Den jag pratar med är från Argentina cx http://logs.omegle.com/ae95e1d du har allvarliga skills på detta. merci mon petite croissant! Jag vill också vara så bra! cx *harbaralästitvåmånaderochkännermigstolt*
23 dec, 2012 20:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: MIN PAPPAS KUSIN ÖR TYP VÄRDSKÄNDalla ni som trodde ni var kända JAG KÄNNER EN SOM VAR STATIST I LOTTA PÅ BRÅKMAKARGATAN hon gick förbi på gatan under en scen DET NI eller, hon var typ nånting på tv. HÖHÖ. Min kompis har varit med i Morgonsoffan! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2012 20:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-23 kl. 20:10
|
|
Borttagen
|
ååh, när du säger att han kommer från Göteborg så kommer jag ihåg att jag hört det någon gång.. gud vad coolt :3 23 dec, 2012 20:10 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Solkatten: ochvad tusan är det? Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: MIN PAPPAS KUSIN ÖR TYP VÄRDSKÄNDalla ni som trodde ni var kända JAG KÄNNER EN SOM VAR STATIST I LOTTA PÅ BRÅKMAKARGATAN hon gick förbi på gatan under en scen DET NI eller, hon var typ nånting på tv. HÖHÖ. Min kompis har varit med på.Morgonsoffan! ![]()
23 dec, 2012 20:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Solkatten: ochvad tusan är det? Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: MIN PAPPAS KUSIN ÖR TYP VÄRDSKÄNDalla ni som trodde ni var kända JAG KÄNNER EN SOM VAR STATIST I LOTTA PÅ BRÅKMAKARGATAN hon gick förbi på gatan under en scen DET NI eller, hon var typ nånting på tv. HÖHÖ. Min kompis har varit med på.Morgonsoffan! Ett TV program. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2012 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen