@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ungefär vid vilken tid brukar ni öppna julklapparna? Vi öppnar dem framåt kvällen, runt 6-7 tiden typ. Vi brukar öppna strax efter kalle anka, så runt 15:30 - 16:30. Fast i år kommer alla komma runt 15 så det blir nog lite senare då.
23 dec, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
23 dec, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Om ca 30 min så ska jag göra DH-pepparkakor! ♥
23 dec, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ungefär vid vilken tid brukar ni öppna julklapparna? Vi öppnar dem framåt kvällen, runt 6-7 tiden typ. Efter att vi har ätit så det brukar väl vara runt fem, sex ^^ 23 dec, 2012 18:55 |
|
Tonks_xD
Elev |
23 dec, 2012 18:55 |
|
The Noble Lion
Elev |
23 dec, 2012 18:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Efter kalle :3Ungefär vid vilken tid brukar ni öppna julklapparna? Vi öppnar dem framåt kvällen, runt 6-7 tiden typ. 23 dec, 2012 19:01 |
|
M4L13
Elev |
jag har så tråkigt
detta var nummer 2 sämsta födelsedagen i hela mitt liv ._. får ta och baka pepparkakor nu då.
23 dec, 2012 19:02 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av M4L13: jag har så tråkigt detta var nummer 2 sämsta födelsedagen i hela mitt liv ._. får ta och baka pepparkakor nu då. Vad har det varit för fel på födelsedagen då? :o 23 dec, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: jag har så tråkigt detta var nummer 2 sämsta födelsedagen i hela mitt liv ._. får ta och baka pepparkakor nu då. Varför var den så dålig? :O 23 dec, 2012 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen