@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: HERREGUD DITT LIV ÄR FÖRSTÖRT JAG HAR INTE KUNNAT SÄTTA MIG VID INTERNET PÅ HELA DAGEN OCH KOMMER INTE HINNA IMORGON HELLER herregud. stressad haha xD ![]()
23 dec, 2012 18:20 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: HERREGUD DITT LIV ÄR FÖRSTÖRT JAG HAR INTE KUNNAT SÄTTA MIG VID INTERNET PÅ HELA DAGEN OCH KOMMER INTE HINNA IMORGON HELLER herregud. stressad haha xD men det är ju så, duh 23 dec, 2012 18:25 |
|
Solkatten
Elev |
Ungefär vid vilken tid brukar ni öppna julklapparna? Vi öppnar dem framåt kvällen, runt 6-7 tiden typ.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2012 18:25 |
|
erik potter123
Elev |
23 dec, 2012 18:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ungefär vid vilken tid brukar ni öppna julklapparna? Vi öppnar dem framåt kvällen, runt 6-7 tiden typ. Vi öppnar också vid 18-19 :3 23 dec, 2012 18:29 |
|
M4L13
Elev |
23 dec, 2012 18:29 |
|
Ginny00
Elev |
Måste kolla på Greveholm 18.45 OCH lyssna ikapp radiojulkalendern.. och packa.. och träna..
härliga julstress 23 dec, 2012 18:30 |
|
erik potter123
Elev |
hahaha den var riktigt kul var hittade du den Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 18:31 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Ginny00: Måste kolla på Greveholm 18.45 OCH lyssna ikapp radiojulkalendern.. och packa.. och träna.. härliga julstress omgg någon som lyssnar på radiokalendern förutom jag? :o yayy jag tycker den är bättre än tv i år haha unpopular opinion ♏︎ 23 dec, 2012 18:33 |
|
M4L13
Elev |
23 dec, 2012 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen