@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det verkligen julafton imorron? Haha, näe. eller jo, men det känns absolut inte så. 23 dec, 2012 15:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Cara ser på Zelda Walktroughs xD haha även om hon varvat spelet typ 15 gånger xD haha hon diggar verkligen han som spelar xD
![]()
23 dec, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på extremt stämnigs full musik. AC/DC forver alltså
23 dec, 2012 15:57 |
|
Jackie
Elev |
Jossan kollar runt i rummet på jakt efter inspiration så hon kan skriva något awesome.
23 dec, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Har bakat pepparkakor
23 dec, 2012 17:11 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag tittar på A Very Potter Musical (Harry är min favorit), och nyss tittade jag på A Very Potter Sequel (Harry är min favorit), och min favoritserie är Glee (Blaine är min favorit)...
I'm getting pretty addicted to Darren Criss... ![]()
23 dec, 2012 17:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Varför ska min ena syster vara jobbigare än mens. Hon är fan störd och om vi bråkar sitter och och gråter och skriker att hon inte har gjort dom sakerna jag påstår att hon har gjort. Fast det är sant, jävla idiot. Man bråkar alltid med sina syskon Fast det gör ju inte saken bättre, hon kanske blir lite mognare nästa år. Om du ger henne massa pepparkakor så kanske hon blir väldigt snäll också Hehe, bra ide Vet du hur man får in gifs i presentationen? Ta den gif du vill ha, tex ![]() Tryck på nyckeln där uppe bredvid ditt namn Under där det står "avatar" står det "forumsignatur" Klistra in gifen med img och /img runt fast med ] <-- såna hakar runt, som när du klistar in en bild här i forumet ^^ Spara Tack, underbart snällt av dig! 23 dec, 2012 17:12 |
|
Borttagen
|
Känslan man får när man inte har träffat en kompis på två år och hon är tillbaka i Sverige och nu visar det sig att ni ska vara grannar! ♥
23 dec, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
längtar sjukt mycket tills imorgonXD
23 dec, 2012 17:16 |
|
Katla
Elev |
what det är julafton imorgon omg hur???
♏︎ 23 dec, 2012 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen