Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 943 944 945 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Man försöker ju få Kiss You som the most viewed youtube-video at the 24 first hours men det verkar ha stannat på 6,271,322 views för alla säger det har stannat, heh.


haha eller hur xD rättirriterande^^
det har typ gjort så ända sedan dem hade 301 views xD
Fast visningarna räknas ändå

Kärlek till alla!

8 jan, 2013 19:59

IamAK
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Jag läste typ att taylor bara gjorde det för att bli mer känd osv:/ så hon bara fejkade hela relationen...
Nu blir det väl en ny låt " wrong drection" eller något ^^


alltså hahaha nej. för det första så är det kanske inte ens sant, man ska aldrig lita på media. för det andra så fejkade hon knappast något... tror inte någon av dom gjorde det för publicitet men om det vore så så tror jag att harry skulle vara den skyldige i den här situationen. hon är mer känd än honom. och hon skriver mer postivia låtar om kärlek än tvärtom så alla kan sluta med dom där skämten för dom är inte ens roliga.

8 jan, 2013 20:36

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av IamAK:
Skrivet av Bombarda:
Jag läste typ att taylor bara gjorde det för att bli mer känd osv:/ så hon bara fejkade hela relationen...
Nu blir det väl en ny låt " wrong drection" eller något ^^


alltså hahaha nej. för det första så är det kanske inte ens sant, man ska aldrig lita på media. för det andra så fejkade hon knappast något... tror inte någon av dom gjorde det för publicitet men om det vore så så tror jag att harry skulle vara den skyldige i den här situationen. hon är mer känd än honom. och hon skriver mer postivia låtar om kärlek än tvärtom så alla kan sluta med dom där skämten för dom är inte ens roliga.


jag tror ju inte heller att någon av dem gjorde det för att mer känd alls, låter ju helt sjukt isåfall.

Kärlek till alla!

8 jan, 2013 20:40

Pixie
Elev

Avatar


orkar inte med vissa
verkar som om vissa hatar mig för att jag tycker vi directioners är trevliga varelser.
nehepp håll inte med mig då och fortsätt tyck att jag har fel :s


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

8 jan, 2013 22:02

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
orkar inte med vissa
verkar som om vissa hatar mig för att jag tycker vi directioners är trevliga varelser.
nehepp håll inte med mig då och fortsätt tyck att jag har fel :s


jag tycker du har rätt!
Tyckte dock inte det innan jag själv var i fandomen, men det beror nog på att folk utanför fandomen bara ser den dåliga sidan av den..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

8 jan, 2013 22:25

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tja allihopa, nu har ni en male-directioner här också!

Welcome, bro

8 jan, 2013 22:27

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Pixie:
orkar inte med vissa
verkar som om vissa hatar mig för att jag tycker vi directioners är trevliga varelser.
nehepp håll inte med mig då och fortsätt tyck att jag har fel :s


jag tycker du har rätt!
Tyckte dock inte det innan jag själv var i fandomen, men det beror nog på att folk utanför fandomen bara ser den dåliga sidan av den..

man måste alltid ge något ett försök, det yttre kan vara väldigt annorlunda än det inre ~ ett fånigt ordspråk som jag nyss hittade på för jag har brist på några smarta
Nej men srsly, att HATA en sak såpass långt att man skäller ut folk för dom gillar det - är över gränsen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

8 jan, 2013 22:27

peter503
Elev

Avatar


lyssnar inte på dom direkt men bra låtar har dom ju gjort

8 jan, 2013 22:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Borttagen:
Tja allihopa, nu har ni en male-directioner här också!

Welcome, bro

Man tackar!

9 jan, 2013 07:21

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av peter503:
lyssnar inte på dom direkt men bra låtar har dom ju gjort
Jag kan inte säga att jag "inte direkt lyssnar", för när jag gör det så gör jag det verkligen. men annars så känner jag typ som du. Jag har perioder då jag lyssnar på 1D, samma låt då oftast, haha.

9 jan, 2013 14:08

1 2 3 ... 943 944 945 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.