One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
8 jan, 2013 12:15 |
|
Tikis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tja allihopa, nu har ni en male-directioner här också! Va coolt! Favorit låt??!! ♥
8 jan, 2013 13:13 |
|
Pixie
Elev |
och nu är det officiellt att haylor är över.
era åsikter? själv tycker jag att det var bra. harlice ftw!! ![]() och jag respekterade haylor, men jag gillar inte taylor..
8 jan, 2013 15:38 |
|
Celebikai
Elev |
har sett en massa som säger att videon inte betyder nåt men hallå
http://tomlinsogay.tumblr.com/post/40009367989/oh-my-god-so-we-all-think-that-the-kiss-you-video den är inspirerad av 60-talet!! (tänkte på det när jag såg introt och fängelset) ![]()
8 jan, 2013 15:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tikis: Skrivet av Borttagen: Tja allihopa, nu har ni en male-directioner här också! Va coolt! Favorit låt??!! ♥ Kiss you, kanske pga videon igår haha! 8 jan, 2013 15:41 |
|
Borttagen
|
8 jan, 2013 15:56 |
|
_SanD_
Elev |
8 jan, 2013 17:03 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Pixie: och nu är det officiellt att haylor är över. era åsikter? själv tycker jag att det var bra. harlice ftw!! ![]() och jag respekterade haylor, men jag gillar inte taylor.. det är inte säkert att det är över. ingen har bekräftat det såvitt jag vet. 8 jan, 2013 17:03 |
|
Borttagen
|
8 jan, 2013 17:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _SanD_: Mitt bland allt Kiss You (OMFG DEN ÄR SÅ AWESOMEASDFJGHREJBGU) fangirl så ska jag visa denna bild: ![]() Aaaw ♥ 8 jan, 2013 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen