Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MollyWeasley
Elev |
3 mar, 2011 16:12 |
|
Hillevi Claw
Elev |
3 mar, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
Falskt
Du tittar på Harry Potter istället för erotik 3 mar, 2011 22:06 |
|
jinnym
Elev |
sant
Du är en tjej Hahhahahhahaha jag äggggger 4 mar, 2011 14:05 |
|
Taweena
Elev |
sant
Du har gillat harry potter i över 2 år Life's not easy life's not fair, so you better get used to it 'cause otherwise you're just gonna be disappointed 5 mar, 2011 10:51 |
|
MollyWeasley
Elev |
sant och falskt jag har haft filmerna jätte länge och mamma började läsa harry potter för min lillebror förra somaren men jag lysnade lite ibland och så började jag läsa själv iår.men jag har enda sen jag såg första filmen för jätte länge sen så tyckte jag att den var bra!
du har alla harry potter böcker hemma! (click and drag)
5 mar, 2011 13:29 |
|
Piggelin
Elev |
Sant Klart jag har!
En till i din familj har läst minst 2 hp böcker 5 mar, 2011 15:26 |
|
Borttagen
|
Sant! både bror, far och syster x"D
Du klottrar sönder alla papper i din närhet? 5 mar, 2011 22:04 |
|
soratanaka
Elev |
Falskt.
Du har sålt ett Harry Potter-relaterat objekt. (Var det film, spel, bok, kort etc) "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 5 mar, 2011 22:10 |
|
NEWBORN
Elev |
5 mar, 2011 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen