Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Varenda gång jag tittar noggrant på min forumssignatur tänker jag på hur mycket Fred & George betyder för mig och framför allt hur mycket de betyder för varandra...♥
17 okt, 2011 19:42 |
|
Borttagen
|
Jag älskar din signatur ♥ ♥ ♥
17 okt, 2011 19:43 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Jag också.. Det där.. Asså det är bara så himla gulligt ! Älskar dem scenerna !
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 19:43 |
|
Borttagen
|
Jag med, åh...
Under "You okay Freddie"-scenen ville jag dö. Jag kände hur jag grät som fan inombords men inte en enda jävla tår föll. Jag ville gråta, men jag kunde inte. Det sög 17 okt, 2011 19:44 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag med, åh... Under "You okay Freddie"-scenen ville jag dö. Jag kände hur jag grät som fan inombords men inte en enda jävla tår föll. Jag ville gråta, men jag kunde inte. Det sög Omg, me too.. Det var liksom bara: Nej.. Nej.. Nej, nej, nej, nej ! ! ! "She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 19:47 |
|
Borttagen
|
Jag skulle kunna börja gråta om jag fick se den scenen nu, hela alltså..
Men duktig som jag är vågar jag inte gå på bion, rädd för att jag ska börja störtböla och sedan skämma ut mig för hela biosalongen. 17 okt, 2011 19:47 |
|
Borttagen
|
JAg ville gråta, men kunde som sagt inte... ♥
Inte första gången, men då höll jag min kompis i handen. Andra gången såg ajg den själv men kunde inte gråta då heller 17 okt, 2011 19:49 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jag kunde inte heller gråta. Och jag tyckte verkligen inte att de gjorde Freds döds scen rättvisa. Hatar dem för det.
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MayoGryffindor: Jag kunde inte heller gråta. Och jag tyckte verkligen inte att de gjorde Freds döds scen rättvisa. Hatar dem för det. Men de sa att Phelps tvillingarna inte orkade med det, att det var för jobbigt för dom.. Om det äns är sant, det vet man ju inte, men ja.. 17 okt, 2011 19:56 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Om det är sant så förstår man ju det, självklart ! Men om det inte är det.. Då.. Är jag suuur
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen