Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
typ den enda vän jag kan tänka mig att fråga om hon vill gå på spelningen med mig ikväll (och som jag verkligen verkligen måste prata med) svarar inte på sms......... fml svarar hon inte kommer jag typ stanna hemma, kommer inte våga gå dit själv och hoppas på att hitta några vänner där :c
24 sep, 2011 13:31 |
|
Borttagen
|
Hej mugglis, vad görs?
Själv sitter jag instängd på mitt rum och mår illa... 24 sep, 2011 15:05 |
|
kinshaw
Elev |
24 sep, 2011 15:25 |
|
Ida S
Lärare |
Hej c: jag har också nyss kommit hem!
"we live together, and harry does all the cooking." 24 sep, 2011 15:29 |
|
kinshaw
Elev |
24 sep, 2011 15:29 |
|
whirlwinds
Elev |
jag chillar på mitt rum & lyssnar på hello saferide och väntar på att få åka hem till min pappa och göra mig i ordning och gå på spelning! typ.
fast jag har glömt att ladda kameran, fan, den kommer inte hinna laddas innan jag ska iväg :CCCC
24 sep, 2011 15:31 |
|
Ida S
Lärare |
^
^ I Åmål "we live together, and harry does all the cooking." 24 sep, 2011 15:32 |
|
kinshaw
Elev |
24 sep, 2011 15:35 |
|
Borttagen
|
Jag kom just hem från träningen, Har värk i armar, ben och handleder. Har fyra nya blåsor och kalk på händerna.
Vad har jag tränat tror ni? C: 24 sep, 2011 15:35 |
|
Ida S
Lärare |
^
^ Oh trevligt :> "we live together, and harry does all the cooking." 24 sep, 2011 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen