D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dalek-G
Elev |
"Vet ni vart vi är?"
4 nov, 2015 19:43 |
|
HeddaLightowl
Elev |
"Jag vet inte" säger jag, inte säker på vad jag ska svara. "Men vi måste bort härifrån" Men jag har ingen aning om var vi borde gå.
Hedda Lightowl 5 nov, 2015 10:34 |
|
Alicha black
Elev |
jag hade ingen som helst aning om vart jag var. Inget spår av Hermione, fast hon kanske inte var kvar längre. Men om hon inte var kvar i skogen vart var hon då? jag kände att jag var lite efter. Alla andra visste nog vart hon var. Men vart fanns alla andra då? Kaos i min hjärna.
5 nov, 2015 16:09 |
|
Borttagen
|
(AH HEJ jag är stel och vet inte vad jag ska skriva ignorera att jag är SÄMST)
jag torkade bort tårarna med min ärm. "är alla ens här?" frågade jag. jag snyftade och kollade runt mig. AAAAH NEJ VAD JAG ÄR DÅLIG HEJDÅ SKA BLI EN STEN 10 nov, 2015 16:36 |
|
Shadow of hope
Elev |
"ne-nej vi sak-saknar åt mins-minstone en per-person" sa jag och försökte komma på vilka. "Fred... Rubin..." sa jag tyst.
(bli inte en sten.. snälla!!)
10 nov, 2015 17:09 |
|
Missy The Timelady
Elev |
10 nov, 2015 17:15 |
|
Borttagen
|
(oh no too late)
"vi borde väl gå och leta efter dem? eller?" sa jag förvirrat. 10 nov, 2015 17:17 |
|
Shadow of hope
Elev |
du kan komma in fast du måste göra mall och sånt och jag tror att typ marina granger måste säga till innan du börjar....
10 nov, 2015 17:18 |
|
Borttagen
|
tror inte det är för sent. (sa oh no too late till att jag var en sten inte till dig :^3) 10 nov, 2015 17:20 |
|
Shadow of hope
Elev |
Skrivet av Borttagen: (oh no too late) "vi borde väl gå och leta efter dem? eller?" sa jag förvirrat. "Ja det vore nog det bästa" sa jag och ställde mig upp. Jag sträckte på mig lite grann innan jag kollade på de andra.
10 nov, 2015 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen