Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag träffade en av mina närmare vänner och vi började babbla på.
-morfin-
3 nov, 2013 20:44
|
|
Borttagen
|
Morfin kom in i rummet och jag for upp på fötter.
"Du får halsbandet... Om..."
3 nov, 2013 20:45
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram till henne och tog tag i hennes tröja och väl henne mot stängslet.
"Om jag vad?"
3 nov, 2013 20:47
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 3 kl. 21:10
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Jag svalde.
"Om du släpper mig fri."
3 nov, 2013 20:49
|
|
Borttagen
|
"Aldrig." Jag skrattade till och tog halsbandet mellan mina händer och ryckte till.
3 nov, 2013 21:11
|
|
Borttagen
|
Kedjan gick av och jag stapplade baklänges. Nu var det dags för Will att komma.
3 nov, 2013 21:51
|
|
Borttagen
|
Jag satte ner den i min ficka innan jag lämnade henne ensam.
4 nov, 2013 15:14
|
|
Borttagen
|
Jag tog fram min mobil. Jag hade inte vågat visa att jag hade den. Jag gick djupare in i cellen och tryckte fram Wills nummer.
4 nov, 2013 17:05
|
|
Borttagen
|
-Wii-
Jag svarade inte på mobilen.
Säkert ingen intressant.
Om det var viktigt skulle den säkert ringa igen.
4 nov, 2013 17:09
|
|
Borttagen
|
Han svarade inte. Men jag gav inte upp och ringde igen.
4 nov, 2013 17:10
|
Du får inte svara på den här tråden.