(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Vill du veta?"
5 jul, 2013 15:12 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 15:13 |
|
Borttagen
|
" Fryser du?"
" Är det så bra?" 5 jul, 2013 15:14 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 15:14 |
|
Borttagen
|
" Är det ett bra tecken att du fryser?"
5 jul, 2013 15:15 |
|
TildeW
Elev |
"Nej, vi kan aldrig bli för varma men för kalla det är konstigt att vi blir!" sa jag och satte min händer vid elden och mina händer började glittra som diamanter.
5 jul, 2013 15:17 |
|
Borttagen
|
" Vad händer?"
5 jul, 2013 15:17 |
|
TildeW
Elev |
"Det är därför vi inte ska synas i solen, vi glittrar som diamanter då och om människorna ser oss då, så dödad Voltori oss!" sa jag.
5 jul, 2013 15:19 |
|
Borttagen
|
" Voltori?"
5 jul, 2013 15:21 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 15:21 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen