(prs) Mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs) Mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Ja jättegärna och det finns en Flicka som ochså behöver hjälp sa Albin och log
22 jun, 2013 23:03
|
|
Borttagen
|
oki doki vi måste bara vänta på att en vakt kommer ner sa Jakop
22 jun, 2013 23:05
|
|
Borttagen
|
" Okej sa Albin och funderade på om jakop hade kommit själv
22 jun, 2013 23:06
|
|
Borttagen
|
då så sa Jakop & började att vänta
22 jun, 2013 23:07
|
|
Borttagen
|
" Var är Jack frågade Albin och såg på jakop
22 jun, 2013 23:08
|
|
Borttagen
|
åh han stanade nog hemma sa Jakop
22 jun, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
" Okej trött antar jag sa Albin
22 jun, 2013 23:16
|
|
Borttagen
|
nja kanske lite jag smög faktiskt ut om jag ska vara ärlig sa Jakop
22 jun, 2013 23:17
|
|
Borttagen
|
Jack sov på soffan han var hellt utmattad
22 jun, 2013 23:17
|
|
Borttagen
|
du vart tog jakop vägen? sa farbrorn till Jack
22 jun, 2013 23:19
|
Du får inte svara på den här tråden.