Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan går ganska långsamt mot hennes hytt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 15 jun, 2013 00:07 |
|
Vildvittra
Elev |
De kommer fram och Kestra öppnar dörren, "Led mig till sängen är dusnäll." ber hon då vandringen tagit på hennes kraft.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jun, 2013 00:31 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ja , det klart." säger han och går med henne till sängen.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 15 jun, 2013 00:35 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack" mumlar hon och sätter sig tungt ner på sängen och nästan redan nu är det som att hon somnar.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jun, 2013 09:38 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Sov du, så ses vi imorgon." säger D'Tan med ett leende och nickar lite
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 15 jun, 2013 11:22 |
|
Vildvittra
Elev |
"God natt" mumlar hon och lägger sig ner i sängen, tungt och slutet ögonen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jun, 2013 11:33 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"God natt." säger han och går iväg till sin egen hytt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 15 jun, 2013 11:38 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon hör knappt hans ord utan somnar utmattad direkt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jun, 2013 11:46 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan lägger sig ner och suckar lite men ler över att hon mår bättre.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 15 jun, 2013 20:57 |
|
Vildvittra
Elev |
Följande morgon vaknar Kestra och känner sig bättre, och att hon klarade det och inte bara fortsatte att dricka för att lindra det hela.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 11:30 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen